Teksasin jättiläinen

Album cover art for "Teksasin jättiläinen" by Hevisaurus

Hevisaurus - Pop

Teksasin jättiläinen

0 Plays

Duration: 4:29

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

Teksasista kuuluu kummia Lisko koettaa kyydin biisonilta pummia On irokeesitukka ja niittiranneke Tää ei oo inkkari, ei länkkäri, mut ei niille kalpene Se etsii kaveriaan, väriltään purppuraa Jättiläinen valtavapäinen villin lännen aivan täysin sekaisin saa Ei tällä puolen maata ole koskaan nähty vastaavaa Jättiläinen valtavapäinen matkannut on merten sekä mannerten taa On preerian lämpö dinosaurukselle kotoisaa Loch Nessin hirviöksi arvellaan Vihreää miestä jolla pää on kallellaan Sitä stetson painaa ja mieltä vaivaa Louhikäärmeen olinpaikka, kunpa se olis Teksas vaikka "Mä tulin etsimään eksynyttä ystävää." Jättiläinen valtavapäinen villin lännen aivan täysin sekaisin saa Ei tällä puolen maata ole koskaan nähty vastaavaa Jättiläinen valtavapäinen matkannut on merten sekä mannerten taa On preerian lämpö dinosaurukselle kotoisaa Hei! Onks toi meidän Amerikanserkku? Höpö, höpö! Sehän syntyy vasta sadan vuoden päästä Howdy tyypit! Miten ois battle... mikä toi nyt on... kaksintaistelu? Okei! Riffi Raffi, anna palaa! Tsekkaa tää! Jee... Aa, mä nostan panoksii! Jee... Mitäs diggasit? Aika hyvä! Oisko se tasapeli? Iha sama... Jättiläinen valtavapäinen villin lännen aivan täysin sekaisin saa Ei tällä puolen maata ole koskaan nähty vastaavaa Oon mä liskoi nähny, älä epäile! Jättiläinen valtavapäinen matkannut on merten sekä mannerten taa On preerian lämpö dinosaurukselle kotoisaa Rä-rä-rä-räyh! Jaaha, preerialta suoraan keskelle sademetsää! Ei käy ainakaan ykstoikkoseks tää matkustaminen... Minä alan olla tosi huolissani Louhikäärmeestä Niin minäkin. Mitä jos me ei löydetä sitä koskaan? Louhikäärme! Jee! Tätä on odotettu! Halataan! Mistä te siihen tupsahditte? No mistä sinä siihen tupsahdit? Missä sä oot ollu? Oleksää kunnossa? Me olemme etsineet sinua maailman joka kolkasta Paitsi Tampereelta Ja me matkustettiin ajassa! Niin minäkin! Minä jouduin ihan hurjiin seikkailuihin! Minä olen sinkoillut ympäri maailmaa ja lopuksi päädyin paviaanin riippumattoon Siis kuinka outoo se on, oikeesti? Tosi outoo! Hei... arvatkaa mitä? Nyt kun me ollaan kaikki vihdoinkin yhdessä, niin mä uskon Että jos me viritetään toi meidän teleportti-aikakoneen mittari vuoteen 2012 Niin päästään kaikki... Syömään? Kotiin! Joo!

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found