Lentolisko

Lyrics
Keikkuu kone jo korkeella, oon laskuvarjohyppykurssilla Painan mä kuononi kiinni pikkuruiseen ikkunaan Matkaa maahan on hirveesti, luulen ihmisiä muurahaisiksi Tuuli tekee pilvistä linnaa, siitä lapi kaahataan "Seuraava potilas!", ope iloitaa "Ootpas sä innokas!", se mua tuijottaa Kun ovesta hyppään ja huudan: Mä oon, mä oon, mä oon... Lentolisko, hurjapäinen, vaikka mun vauhtini kiihtyy, pelkää en Wo-oo-oo-oo, lahkeet lepattaa! Mä oon lentolisko, tyytyväinen, narusta varjoni vihreän aukaisen Ja lokki siihen istahtaa Leijun, kuin lehti tuulessa, mul' on kärpäsiä kaksi huulessa Ne suurisee ja vuorotellen kinttujansa puhdistaa "Oleksä teräsmies?", eka hirnuu "Sun takapuoles on hies!", toinen innostuu Nyt loppuu se haistelu herrat, mä oon, mä oon, mä oon... Lentolisko, hurjapäinen, vaikka mun vauhtini kiihtyy, pelkää en Wo-oo-oo-oo, lahkeet lepattaa! Mä oon lentolisko, tyytyväinen, narusta varjoni vihreän aukaisen Ja lokki siihen istahtaa Alla metsälaitumet nään, lehmät siellä koikkelehtii Kun maisemista nauttimaan jään, mä rysähdän kii puiden latvuksiin! "Oleksä hedelmä?", lokki mulkoilee "Haiseva päärynä?", se mua nokkaisee Nyt putoan puusta ja kiljun: Mä oon, mä oon, mä oon... Lentolisko, hurjapäinen, vaikka mun vauhtini kiihtyy, pelkää en Wo-oo-oo-oo, lahkeet lepattaa! Mä oon lentolisko, tyytyväinen, narusta varjoni vihreän aukaisen Ja lokki siihen istahtaa Lentolisko, hurjapäinen, vaikka mun vauhtini kiihtyy, pelkää en Wo-oo-oo-oo, lahkeet lepattaa! Mä oon lentolisko, tyytyväinen, narusta varjoni vihreän aukaisen Ja lokki siihen istahtaa. Räyh!
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...