Enemmän

Album cover art for "Enemmän" by Herrasmiesliiga

Herrasmiesliiga - Pop

Enemmän

0 Plays

Duration: 3:07

View ArtistView Album

Lyrics

Liiga! Jee Haluttiin enemmän, siks nää herrat jatko kilpaa. Ollaan monstereita raidoil, voit verrata ku Godzillaan Korotan mun ääntä, en kertaakaa oo hiljaa. Pidetään tää aitona, ei pelata jos filmaat Liiga tarjoo enemmän, nopeempaa ja kovempaa. Tehään tää oikee, ku muut olettaa ja soveltaa Otetaan enemmän, turha lopettaa tai komentaa. Mun on saatava lisää, en tuu lopettaa kai ollenkaan Jes! Ollaan matkalla vasta, mut tähän asti meil on ollu mahtava matka Mahtavaa, TS, Liiga! Cheek, hoida tää homma kotiin! Haluun enemmän, enemmän, enemmän, enemmän. Siks menen täs skenessä spedejä edellä Vaik pidän itseäni monel taval onnekkaana. Se ei riitä, haluun tulla kovempaa ja korkeemmalta Mieluummin pelaan ku tsäänssini menetän. Mulle tää ei riitä, haluun enemmän! Enemmän vapautta, enemmän tilaa, enemmän rakkaut ja enemmän vihaa Enemmän tunnetta, enemmän tarkotust, enemmän kunniaa, enemmän arvostust Mieluummin pelaan, ku tsäänssini menetän. Mulle tää ei riitä, haluun enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän Putoo sulle kunnon settiä, eteenpäin vain, go go. Onko biittihomostelu enemmän aitoo? 2006 ja taidol enemmän painoo. Homman vastapainoks haluun entist enemmän vaimoo Nyt enemmän aivol, silti edetään raivol. Edessä kypsä ja poimittava hetelmä vain on Brädi, Liiga! TS, peukuttaakke, ota haltuun! Tää pointti on jo klassikko, siks karsastin paineita. Lahjakkuus ja taito näkyy varmasti kaikessa Kuulit oikein, meis on sankariainesta. Nyt mietin, et miks joskus kannatti vaieta Mieluummin pelaan ku tsäänssini menetän. Mulle tää ei riitä, haluun enemmän! Enemmän vapautta, enemmän tilaa, enemmän rakkaut ja enemmän vihaa Enemmän tunnetta, enemmän tarkotust, enemmän kunniaa, enemmän arvostust Mieluummin pelaan, ku tsäänssini menetän. Mulle tää ei riitä, haluun enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän Sun on suotta itkee, jos et meinaa luottaa ittees. Mäkin asetin mun päämäärän jo monta vuotta sitten Nyt on puoliks Suomi hanskas, eli oon jo puolimatkas. Mut haluun enemmän, mä en huoli puolikasta Kaikest paskast huolimatta uutta plattaa juonimassa. Herrasmiesliiga jyrää massal muotit paskaks Cheek, Liiga! Brädi, pistä tää homaa kotiin pian! Hyvä ei natsaa, vaan paras riittää. Mitä luulit, se on se maan paras click tääl On mahtava niittää nyt ylpeenä viljaa, ku aikaansaamattomat istuu nyrpeenä hiljaa Mieluummin pelaan ku tsäänssini menetän. Mulle tää ei riitä, haluun enemmän! Enemmän vapautta, enemmän tilaa, enemmän rakkaut ja enemmän vihaa Enemmän tunnetta, enemmän tarkotust, enemmän kunniaa, enemmän arvostust Mieluummin pelaan, ku tsäänssini menetän. Mulle tää ei riitä, haluun enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän Enemmän Enemmän Enemmän Enemmän Enemmän Enemmän Enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän, enemmän

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found