Yoter Lo Nilham - יותר לא נלחם

Lyrics
[בית ראשון] יום אחד יראו אותי הולך לבד לעולמי יש שיבכו, אני אשכב כמו שאני שוכב עכשיו יותר לא יותר לא נלחם יותר לא נלחם [בית שני] חדר קטן, לך, לו ולי ארבעה קירות ואיזה כלי יותר מזה, אנ'לא צריך כל כך פשוט, כל כך מביך יותר לא יותר לא נלחם יותר לא נלחם [בית שלישי] "שתי מילים, "אוהב אותָך ומאמין רק בי ובך ?רצית לעוף ומה נשאר אותו טפטוף, דמעה על כר יותר לא יותר לא נלחם יותר לא נלחם [פזמון] מי יידע ?את שהוא מתכנן הרי הכול חידה כשהוא מנגן עלינו מי ייתן וידלג עליי היום [בית רביעי] ישתחוו, יאמרו הלל יתפללו יומם וליל ואז יצאו למלחמות לא ירחמו עלינו עוד יותר לא יותר לא נלחם יותר לא נלחם [פזמון] אין מקום ולנו אין תקווה גם כשתפסיק לנשום בעצם לא תדע מניין באת ולאן אתה הולך [סולו גיטרה] [גשר] יותר לא יותר לא נלחם יותר לא נלחם יותר לא יותר לא נלחם [סולו גיטרה] [סיום] ואז אני פתאום נזכר איך שהיה ואיך נגמר כל כך פשוט, יכל להיות לו לא נמות, אולי נתחיל לחיות
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Tom Petrover - תום פטרובר