New-York City - ניו-יורק סיטי

Lyrics
[פתיחה] [בית ראשון] עאלק ניו-יורק סיטי עאלק ניו-יורק סיטי אני לא קולט מה שם עשיתי איפה לא הייתי מה שם לא ניסיתי ברחובות כמו אידיוט בהיתי [פזמון] מקום לישון, שמיכה כשקר בחדר בלי חימום אני גר בניו-יורק סיטי לא נשאר יותר אנ'לא נשאר יותר אנ'לא נשאר יותר אנ'לא נשאר [בית שני] לא כל יום שם קמתי לא תמיד הבנתי את עצמי בקושי שם מצאתי לריאות הכנסתי ואיזה ראש תפסתי על קירות, משעמום טיפסתי [פזמון] מקום לישון, שמיכה כשקר בחדר בלי אוורור אני גר בניו-יורק סיטי לא נשאר [סולו גיטרה] יותר אנ'לא נשאר יותר אנ'לא נשאר יותר אנ'לא נשאר [בית שלישי] שם בניו-יורק סיטי שם בניו-יורק סיטי את הראש באלכוהול מילאתי כמויות שתיתי TT גם אני, גם עם מבטא דיברתי כשטעיתי [פזמון] מקום לישון, שמיכה כשקר יותר מזה אני לא צריך כבר בניו-יורק סיטי לא נשאר יותר אנ'לא נשאר יותר אנ'לא נשאר יותר אנ'לא נשאר [סולו גיטרה] [סיום] וככה זה נגמר הביתה הוא חזר עכשיו כבר מאוחר ?עד כמה מיותר ?כמה מיותר
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Tom Petrover - תום פטרובר