Achareicha - אחריך

Lyrics
[בית א'] אחד האם שומע איך אני שוב לא נרדם אומרים שאתה מלך אז אולי תרד לעם אתה זוכר לילות בואדי עם גיטרה הייתי שר לך ת'לב שלי עכשיו מה [פזמון] כבר אין לי קול לצעוק אייכה הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר ואין לזה שום טעם בלעדיך אנ'לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך ונשארתי רק אני [בית ב'] כל נבואות הזעם התגשמו בי כמובן גם בן המלך לא מצא מקום על השולחן וזה לא סוף כי אין שום סוף אבל קיוויתי שתרפא אותי גם כשכבר לא ניסיתי [פזמון] כבר אין לי קול לצעוק אייכה הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר ואין לזה שום טעם בלעדיך אנ'לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך ונשארתי רק אני [פזמון] כבר אין לי קול לצעוק אייכה הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר ואין לזה שום טעם בלעדיך אנ'לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך ונשארתי [סגיר] הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר ואין לזה שום טעם בלעדיך אנ'לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך ונשארתי רק אני
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Hanan Ben Ari - חנן בן ארי