Iiii-haaa

Lyrics
Iiii-haaa, iiii-hooo, vi har det jammen fint vi to Iiii-hiii, ibberijaa, nei bedre enn oss kan ingen ha Til jul skal jeg ønske meg en fin fiolin Så jeg kan spille en sull på sengekanten din Men ei fele koster flesk, og flesk koster gryn Så får vi ikke lønn så får vi heller dra til by'n For å kjøpe vårs en kam som kan finne fram Og spille bæ, bæ, lille lam Iiii-haaa, iiii-hooo, ei fele skulle vi hatt vi to Iiii-hiii, ibberijaa, ei fele hadde vært fint å ha Til jul skal jeg ønske meg en fin hest i år Så vi kan reise på tur i sommerferien vår Men en hest det koster mer enn vi to har i lønn Så får vi ikke råd så får vi heller be en bønn Om at vi kanskje kan få den vi kjører her nå Ja, det kan vi jo håpe på Iiii-haaa, iiii-hooo, en hest det sku' vi hatt vi to Iiii-hiii, ibberijaa, en hest det hadde vært fint å ha Men får vi ikke råd til hest eller fele Kan vi telle de pengene vi har og dele Og være glade for de gaver vi får En lue og votter Og litt julegodter Som vi kan ha i godteskåla vår Iiii-haaa, iiii-hooo, for jul det skal vi ha vi to Iiii-hiii, ibberijaa, ja julekos det skal vi to ha Iiii-haaa, iiii-hooo, for jul det skal vi ha vi to Iiii-hiii, ibberijaa, ja julekos det skal vi to
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Bent Åserud
- Geir Bøhren