Çam Üstü Kar

Album cover art for "Çam Üstü Kar" by Gına (TUR)

Gına (TUR) - Rap, Boom Bap

Çam Üstü Kar

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

["Çam Üstü Kar" için şarkı sözleri] [Verse 1] Çam üstü kar 25 Kasım Martın ortasına beni asın, yazın kasın Öyle bakın her bir adıma dair işte bak mayın Mayıs'ların da ortasında kaldık Aklımızca sana da kandık Yüreği dağladık ve geyiği harladık Cümleler de bitti lakin işte nokta koymadık Sistemin yarattığı umutları biz almadık Biz umut da satmadık Göğsün ortasında arada yoklayan bir ağrı Sağrısında kalmayan umutların bi' sancısıydı Her bi' sat'rın öyküsüydü orda yattı Anlayın: "Emir kipiyle son bulan bir cümlenin de hatrı vardı" Gerçi serde kaldı Zargana'ydı tek kitaptı kafama taktığım Kapıyı açtığımda anladım ki ben de ordayım Fazla ağlak olmanın ve durmanın da sebebi sanki bitmeyen o yolların ya salladık Edebiyat yapmak uğruna olmayanı yazmadık Süslü olmasın bu cümleler Lakin her biri bi' ayrı yüreğe neşter Beyaz bir sayfa ortasında bana da yoktu hiçbir engel "Haydi dön gel!" desem de siklemezsin işte çok da iyi de biliyorum Ben bu ömrü kendi ellerimle sikiyorum Benim için bi' dert değil ya siktir olup gidiyorum! [Nakarat] Arkama pek de bakmadım bugün İşte tek bugün bugün hüzünle doldum emme derdim işte dün Gari gördüğüm dibinde sade gül Benim için bi' gün hakkaten o gündür Arkama pek de bakmadım bugün İşte tek bugün bugün hüzünle doldum emme derdim işte dün Gari gördüğüm dibinde sade gül Benim için bi' gün hakkaten o gündür [Verse 2] Dilim sakala bıyığa erdi anlatırken aynı derdi Kaybeden değildi ben bi' vazgeçendi 33 satırla iç çekendi, yol gidendi Elbet var bi' derdi serde gizli ömrü siktir etti Kaleme acıyı ekledi, bugün de bitmedi Yüzüme baktı karşılık mı bekledi? Cevabı istedi. Sence derdi neydi? Bence en de dertlisiydi kalbimin kıdemlisiydi Kafamda tilkiler bi' toplu sekste Toplu intiharla kıyıya bozkırın da ortasında anlaşılmayan Tonla şey var, paylaşılmayan bi' şey var Şair haklıdır, kalbimin ara sokaklarında çok dayak yedik Avcı gelmeyen bi dert yüzünden Yüzümü çektim işte geçmişinde façalı yüzlerinden Gözlerinde yok değer ve gördü beni de bastı gitti Yürekte neşter, emeklerimse sıralar altı unutulan bi' defter "Haydi dön gel!" dilimin ortasında çengel Elime patlayan bu gazlar nedeni onlar halimin Bıraktığın o yerde değilim, serde sersefilim Lakin işte yine de beklerim Ben bi günü çok özlerim Dönüşü yok ezberimdedir Sade ben bilir ve sade ben bi' söylerim Sade ben bilir ve sade ben bi' söylerim [Nakarat] Arkama pek de bakmadım bugün İşte tek bugün bugün hüzünle doldum emme derdim işte dün Gari gördüğüm dibinde sade gül Benim için bi' gün hakkaten o gündür Arkama pek de bakmadım bugün İşte tek bugün bugün hüzünle doldum emme derdim işte dün Gari gördüğüm dibinde sade gül Benim için bi' gün hakkaten o gündür [Çıkış: Savaş Dinçel] Biliyorum, bazen seninleyken bile böyle düşünürdüm Anlamadığımı düşünürdüm, kendi elimle seni kaybettiğimi O zaman ölmek gelmişti içimden, geberip gitmek Bu aralar yine oluyor ama kimse yok ki. Kimi kaybediyorum? Niye yine böyleyim bilmiyorum

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Kayra