Se ois ollu siin

Album cover art for "Se ois ollu siin" by Gettomasa

Gettomasa - Rap, Suomeksi

Se ois ollu siin

2 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

[Intro] KP demo Gettomaze, Mr. Harald MD$, Ruuben [Verse 1] Ah, kaikki tapahtu niiku filmissä, muistan vieläki sen kiilun silmissä Siel se piru virnistää, nappas kiinni sun pikkurillistä Rupes vetämää kadotuksee, anto sulle sun uuen elämän tarkotuksen Koitin viestii, et sä voisit miettii hetken ajan vielä Jos ylität sen rajan, harva palaa takas sieltä Päätit antaa radan viedä, ah, vielki samal tiellä Nyt uudet junnut täyttää 16 ja paha kiertää Ku ne salee käy viel hakemas sulta Turha niille saarnaa parempaa suuntaa Ne ei haluu kuulla, niiku ethä säkää jaksanu noteeraa Et oisit malttanu lopettaa, toi rakkaus on sokeeta Nyt emmä enää jaksa kommentoida, et sä vastaanota komentoja Kai sut on paras jättää oman onnen nojaa Vaik mitä oltais kokeiltu, nii et sä koskaa totellu Ehk pohjakosketus on jo itessää oma opetus Mm, nii siks mä annan sun valuu, valuu Nii ehk me saahaa sut tajuu Mut emmä jää venaamaa sun paluut Vaan valmistaudun korkkaamaan Karhun ja kaataa sen katuu [Kertosäe] Se ois ollu siin, maailma ei venaa ja se menee vaa nii Sun piti tulla messii, mut sä jäit kii Nii pienest kii, et se ois ollu siin, se ois ollu siin [Verse 2] Ah, mun toinen jäbä tuli vaikeista oloista Sen piti taistella, se näki kaikenlaist kotona Miten aineilla voi hommat suistuu raiteilta kokonaa Siin vaiheessa luokan priimust vaikee lapsesta odottaa En tiiä tarkkaa mitä kaikkee onkaa tapahtunu Ei siit ollu tapan puhuu, se ei koskaa avautunu Mut mä tiiän, ettei sille ollu pennikää ilmanen Ei todellakaa kasvatettu lellimäl pilalle Vaa ostarin kasvattama, ja jos piti saaha jostaki rahaa Se hommattii haslaamalla, ku porukat ei jeesannu jos tartti apuu Slängäs hatsia ku ei ees saanu massia wanhojen tanssiasuu Mut se ei valittanu, vaik olis ollu kuinka huonona Se pahaolo tuli ulos muissa muodoissa Joka bileissä äijä aina eniten pihalla Aina kylillä ja tuskin meni ees himaansa Harrastukset oli polttaa ja dokata Junnuna jo kaikist eri huumeist ehti koklata jokaista (Jep) Tos alkaa olee järki vähissä Sit täysikäsenä muutti omillee ja hommat lähti käsistä Käynnisty surullisten sattumusten sarja Mis suurinosa ajast kulu vaikutuksen alla Sil tivolilla on iso hinta, nyt on syytteitä pahoinpitelyistä ja huumausainerikoksista Niitten sakkojenkaa ois viel ollu sillee iisi pelaa Mut päälle vielä pikavippi-velat Niis on nii monta kymment tuhatta ulosotossa kunnon koroilla Et niit ei maksa, ellei voita lotossa Ja nyt voi enää tehä pimeet rahaa, mut ei duunata muuta Koska jos ne näkyy tilillä, turha ees luulla Toisin sanoen, kaikki kustuna muutamas kuussa Eikä enää mitää mahist rupee muuttamaa suuntaa Nii kui sä veikkaat et se menee sen jälkee? Sama paska mitä tehtii enne, nyt se tekee sen jällee Se vaa rakentaa, laajentaa, eiks nii? Nyt jätkät ajaa eri kylää hakee vähä halvempaa settii Paikan päällä saatto tulla ehk vähä vedettyy Sit kotimatkalla sattu mustalla jäällä erehdys Ku auto lähti luisii, koitti kääntää, mut ei kerenny Homie selvis, mut kyydis kaks jäbää menehty Siin on traumaa trauman päälle Kaupanpäälle ei kyl auta mitä jengi jauhaa äänee Ku ne syyttää, että, "Sä oot se kenen syy se oli" Mitä niille vastaa? Ei oo mitää mitä pystyy tekee nytte, sori Joutuu kaikenlaisii huhuja kuulee, pakko hukuttaa nää surut ja murheet Pakko turruttaa tunteet, hullukshan täs rupee muuttumaa muute Miks sä muka luulet että jengi kuluttaa huumeit Joku muu tie? Ei se tienny sellast Ku kroppa jaksaa ottaa vastaa vaa tietyn verra Cocktaili ressii ja douppii on raskas No kelaa, sydän poksahti ekan kerran kakskagosena Melkei delas, koitti muuttaa sen elämän Mut veti demoneitaan mukana ku pulkkaa sen perässä Ei voinu saaha unta tai levätä tai keksiny muutakaa tehtävää ku hustlata pelkästää Kävin kuukausii sairaalas välil Siinä välis näki puukot ja mailat ja gätit Mut mite koskaa se henki ei lähe? Kunnes lähti suoraa sairaalasta droppaamaa jengille bägei Pääs spoteille, imas ne vikat iltaset Tipahti katuu ja syke meni iha hiljaseks Tullu maasta, palas maaha takas Rauhaa mun broidi, voisin väittää et se äijä lähti saappaat jalas Vaik se teki aina tyhmimmät jutut, kasvo ilma ketää kuka sille yrittäis puhuu En tiiä saiks se tarpeeks rakkautta ja välittämistä Yleensä niistä kasvaa jengii jotka ei välitä mistää Tai jos sä joudut kokee turvattomuutta Tai jos ei kukaa kehu sua tai kerro mitä susta voi tulla Nii alat luulla, et ei sul oo mitää merkitystä ollenkaa Me kohdellaa itteemme vaan miten meitä kohdellaa Ne halus maalata sust pahista Mä ymmärsin jäbää, koska tiesin et sä et ikin saanu mahista Sä nyökyttelit aina ku sä kuulit mun flown Siks tää on sulle, hyvii unii bro [Kertosäe] Se ois ollu siin, maailma ei venaa ja se menee vaa nii Sun piti tulla messii, mut sä jäit kii Nii pienest kii, et se ois ollu siin, se ois ollu siin Se ois ollu siin [Verse 3] Kadottanu monta mun veljee ja serkku ei oo koodannu hetkee Se soittiki linnast ja kysy, "Masa, voitsä polttaa sun CD:n?" Vastaan, "Joo, vaa ku kerkeen Mut sait sä kaua? Aa kolme, no sit puolestoist se homma on selkee Huolet pois, se alkaa olla jo melkee Nyt muista nostaa rautaa, mitä, ai sun muijas oottaa vauvaa? Ja koht sä saat perheen? Onneks olkoo, mut onkse olo et oot jo siihe ready, ja et hommat ei mee sillee heti mite viimeks meni? Paa ne kuntoo ennen lapsen tuloo Mä toivon et sä tajuut minkälainen muutos vanhemmuus on Vaik ei mul oo omii kersoi, nähny monii kertoi ku sen vastuun kanssa hosuttii Se on sust kii ja sanon tän vaa koska oot mun G Pliis piä sun focus niis, ettei ne päädy lopuks nii et" [Kertosäe] Se ois ollu siin, maailma ei venaa ja se menee vaa nii Sun piti tulla messii, mut sä jäit kii Nii pienest kii, et se ois ollu siin, se ois ollu siin Se ois ollu siin, muistatsä meil oli suunnitelmii? Mut kaikki ei menny iha niiku luultii Nii pienest kii, et se ois ollu siin, se ois ollu siin Yeah

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Gettomasa