Ha’Iti Omeret - הייתי אומרת

Lyrics
הייתי אומרת לו: בוא הייתי אומרת לו: לך הייתי נותנת סימן בליבו אבל איך הייתי אומרת לו: די הייתי אומרת לו: עוד וכל שתיקותיו צועקות בידי עד מאוד הייתי אומרת לו: הן הייתי אומרת לו: לא עיני, איך גווע האור בשתיהן לצילו הייתי אומרת לו: בוא הייתי אומרת לו: לך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך הייתי אומרת לו: בוא הייתי אומרת לו: לך הייתי נותנת סימן בליבו אבל איך הייתי אומרת לו: די הייתי אומרת לו: עוד וכל שתיקותיו צועקות בידי עד מאוד הייתי אומרת לו: הן הייתי אומרת לו: לא עיני, איך גווע האור בשתיהן לצילו הייתי אומרת לו: בוא הייתי אומרת לו: לך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך הייתי אומרת לו: הן הייתי אומרת לו: לא עיני, איך גווע האור בשתיהן לצילו הייתי אומרת לו: בוא הייתי אומרת לו: לך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך הייתי תכולה ויפה בגבו ההולך
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Idit Chachmovitz - ’עידית חכמוביץ