Mazlom - مظلوم

Lyrics
في اي ده لي اللي انا فيه ليه ليه انا مظلوم انا مضغوط و في حكايات انا محطوط و متزاول و مش فاهم مين مع مين و مش عارف انا مليت انا اتجنيت شايف كتير انا جضيت دماغي تعبت دماغي مشيت تعبت خلاص مخي فوت في الحب بعاني ايام وليالي و دماغي تعباني مصدوم في اللي جالي انا فاشل انا ضايع في اي علاقه مش نافع داخل خارج و بقي عادي و وقتي يضيع علي الفاضي بقيت تايه و مش رايق و كل شويه مضايق انا في الحب لاء مش توب انا تايه و تعب القلب مظلوم في الدنيا بلاوي متاهات وًحكاوي و الناس قرفاني في حالي مش سيباني تعبت شقيت و فيكي مشيت كتير لفيت انا استويت و اه يا ساتر مش قادر يا دنيا الغم انا بعافر تيجي عليا تدوسي فيا خفي يا دنيا بقي شويه وشايل الهم انا بالكوم بقيت مهدود و فيكي مصدوم في اي ده لي اللي انا فيه ليه ليه في وسط الناس انا محتاس مليش في الطبل مش هبقي اساس عشان سالك بكون دايخ و كل شويه كلام بايخ بقالي كتير مفيش تقدير مفيش كلمه تبل الريق دانا شغال علي نفسي و مش بتشاف انا منسي
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- G. Oka - جنرال أوكا
- Amr El Moshakes -عمرو المشاكس
- Hassan El Prince - حسن البرنس