Du har mail

Album cover art for "Du har mail" by Fronda

Fronda - Rap

Du har mail

0 Plays

Duration: 4:31

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

Vers 1 Tja Fronda, första frĂ„gan: Ă€r det du? YouTube sĂ€ger att jorden Ă€r platt: Ă€r vĂ€rlden sjuk? Jag tappade sjĂ€lvförtroende för nĂ„gra Ă„r sen och gĂ„r knappt ut Kan inte se mig sjĂ€lv i spegeln lĂ€ngre för jag Ă€r sĂ„ jĂ€vla ful Mina toppar Ă€r för höga mina dalar Ă€r för djupa Jag tror att kĂ€nner för pĂ„ tok mycket, hör jag till dom sinnessjuka? Jag jĂ€mför mig jĂ€mt med andra och kĂ€nner mig förödmjukad Sen Ă€ltar jag samma saker, samma, fast jag bara vill sluta Du förstĂ„r, jag vill vara perfekt men nedvĂ€rdera mig sjĂ€lv Undviker situationer, skrĂ€ckscenarierna blir min cell FörstĂ€ll dig att din fantasi blir gallerförsedd Och sjĂ€len skriker: hjĂ€lp slĂ€pp ut mig, jag blir sĂ„ rĂ€dd Jag Ă€r trött, sĂ„ trött, men kan inte sova Jag vill vakna upp, starta om mitt liv i nyutgĂ„va Ja, ibland vill jag bara dö, men jag vet att jag aldrig vĂ„gar Mitt i en inre storm och mina tankar i livbĂ„tar Har du ocksĂ„ varit dĂ€r, ja, att du inte vĂ„gar? Har du satt andra i första rummet och nöjt dig som tvĂ„a? Har du ocksĂ„ gjort val som du aldrig kommer förlĂ„ta? Har du varit rĂ€dd men spelat tuff, skrattat fast du vill grĂ„ta? Ref Vi Ă€r alla mĂ€nniskor i stadskĂ€rnorna Blir det inte mörkt ibland sĂ„ ser vi aldrig stjĂ€rnorna För vi Ă€r lika trasiga i stadskĂ€rnorna Men det Ă€r dĂ€r ljuset kommer in och dĂ„ vi ser stjĂ€rnorna – du har mail VERS 2 Tja Fronda, ledsen att jag bombar dig med mail Men det kĂ€nns som att du Ă€r en av dom fĂ„ som förstĂ„r mig Jag passar inte in, dagens klimat kĂ€nns sĂ„ fejk Och mĂ„nga reducerar mitt problem till: tonĂ„rs-grej Det Ă€r tungt men jag lever med det Jag tror att jag har missuppfattat mitt egenvĂ€rde Jagar alltid beröm och bekrĂ€ftelse, för beröm Ă€r vĂ€rde Bedöm mig snĂ€lla sĂ„ jag vet vad jag Ă€r vĂ€rd, sĂ„ underlĂ€gsen Ska det alltid vara sĂ„ hĂ€r, tomt och meningslöst Alla flyter planlöst i havet, nĂ„gra fĂ„ ser en ö NĂ€r jag mĂ„r riktigt dĂ„ligt hĂ€nder det att jag ber en bön Annars Ă€r jag lite mer som, okej, lev och dö SvĂ„rt att förstĂ„ sammanhanget, bara göra, göra strĂ€va, strĂ€va Bli bĂ€ttre, bli duktigare, alla fĂ„r gĂ€rna tĂ€vla Dom flesta vill vara som den egenkĂ€ra stjĂ€rnan Men jag kĂ€nner mer för den verklighetsnĂ€ra hjĂ€rnan Ha, idag skrek dom: kolla tjockisen liknar en boll DĂ€r har du en anledning till att jag har svĂ„rt att lita pĂ„ folk Internet Ă€r hĂ„rt, det kĂ€nns som: vi mĂ„ste skita pĂ„ nĂ„n Vill inte Ă„teruppleva sĂ„nt, dĂ€rför min undvikande roll Jag Ă€r rĂ€dd för att slĂ€ppa in nĂ„n nĂ€ra, jag vet ett tankefel Samtidigt Ă€r lika rĂ€dd för ensamhet Jag tror att mina förĂ€ldrar belastade mig med deras problem Det har rubbat min tillit och jag har fastnat i Ă€ngslighet

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Fronda