Section 1 - Husayn & Shikago

Album cover art for "Section 1 - Husayn & Shikago" by Freedom Music Egypt & Husayn - حُسَين & Shikago - شيكاجو

Freedom Music Egypt & Husayn - حُسَين & Shikago - شيكاجو - Rap, Drill

Section 1 - Husayn & Shikago

2 Plays

View Album

Lyrics

Language:

[الجزء الأول: شيكاجو] [المقدمة: شيكاجو] لو فيكو حيل إحنا موجودين صبح وليل [اللازمة: شيكاجو] لو جيت في حته، هشاكلك صدقني يا حلو هبوظ شكلك وأنا جايلك وفي إيدي كزلك مش جاي أحل مشاكلك يا حيليتها ما أنا إللي ساكك هطلعك للي خلقك ما أحبش أبقى شبهك ومايكفينيش فيك بلدك [المقطع: شيكاجو] كلها بتقول وماشوفناش حد ع الدغري مافيش مفعول إوعى تفكر تيجي وتهلفط وكبيركو طلع منكوت كل إللي بقوله صح وجد والكلام ليك يا إبن الهلفوت الكل بيشهد ليا عشان كلامي طالع مظبوط بس مسيرنا نتلاقى يا وشوش كدابة على أرض واقف ما بهاب من حاجة على عمري أنا ماضي كده وصل أمانة من صغري طالع ما بخاف من حاجة هتشوفني تقول الواد ده كفائة، فـ مش محتاج حاجة داخلها وبشياكة، يا شلة يا لكاكة كله ندب في ندب أنا طالبك ماتش عشان تتدرب مافيش غير مافية بلدك وإسأل علينا لو مش مجرب "هسأل سؤال ع الجد، "أول ما نظهر ليه بتضرّب؟ إدارى تنجلى تتجاب هنا يلا ع السكة جيهتنا تشرف كلها أبطال ع النت وفي الواقع ده مافيش منها أصغر مافيانجي يخش جيهتكو بدبلة ده يجيب وشها مافيش فيكو لقطة ولا حتى مشهد يبقى بطولة يتحكي عنها أخرك معروف مرشد مكشوح لتات زيك زيها عمرك ما هتبقى زيي عشان زيي مافيش مني كتير وأي خصم بيجي ع السكة معروف تمامه تحت التقدير حلمي إني ألمع في السما وإنتَ يا حلو أخرك تحت سرير ‏‏وأنا زي الصُنص ما قالك، "فتح كلامي ببدأه بشخير"‏ [اللازمة: شيكاجو] لو جيت في حته، هشاكلك صدقني يا حلو هبوظ شكلك وأنا جايلك وفي إيدي كزلك مش جاي أحل مشاكلك يا حيليتها ما أنا إللي ساكك هطلعك للي خلقك ما أحبش أبقى شبهك ومايكفينيش فيك بلدك [الجزء الثاني: حُسَين] [اللازمة: حُسَين] يمكن عشان إللي في جيبي بصرفه أو يمكن عشان إللي في قلبي بكتمه يمكن عشان من الركن بكتبه يمكن عشان حالي مال فـ بسنده يمكن بخاف من السواد فـ بدهنه يمكن قدام يبقى فات فـ بدفنه ‫يمكن عشان أنا النجم من الـ Demo [المقطع الأول: حُسَين] ببحث عن نفسي عالنت وبتاع ‫باصص على الـ Bentley ومش عايز أركب Limo بسمع مزيكتي عالراديو متذاع بصرف الشيك ومش فاضي أقسمه ماثقش إلا في نفسي عشان كله خداع كل إللي باعني مستني أكلمه وإحنا إللي بيننا اللقاء والوداع لبست كام تهمة ولبست كام ماركة العين جات عليا بخزيها بالزرقة مالقيتش إللي يفهمني أصل اللغة مش دارجة مابقيتش إللي بيننا عشان دبلت الوردة مابثبتش أنا في حتة ومن القومة للقلبة ماحدش بيوحشني وعالسكة مش فارقة بمشي بكام باكو وبجناية على الفردة في يوم جات معايا وعرفت إني فلتة [اللازمة: حُسَين] يمكن عشان إللي في جيبي بصرفه أو يمكن عشان إللي في قلبي بكتمه يمكن عشان من الركن بكتبه يمكن عشان حالي مال فـ بسنده يمكن بخاف من السواد فـ بدهنه يمكن قدام يبقى فات فـ بدفنه [المقطع الثاني: حُسَين] إيه؟ إيه؟ مستني حد يخبط فيا شغل مافيا إخوات مؤذية عملت نمرة عشان بالنية وخانتي نالصة بحته بمية وعكس أي أشكال من ديا وماجيبش خلفي الداء مش فيا عشان ما بيننا الفرق كبير بشوفكوا فكة بتوع توفير المادة شادة أعيال بتبير وأي فرده أنا باخده سبير ‫وOnly ندب مافيش حلوين بتمشوا حلو بسب الدين يلا سيك بدون تجميل ده أي عرص يخيب بيشيل ده التكه عندي سويتش زرار ورن رنة وقول يا حوار يلا نلعب قط وفار ويكون لقاءنا في جنة ونار تمامكوا تحت الكوتشي في رجلي ماتحكوش عليا وتحكوا في سرتي ‫ماتجوش عليا في سكة Dirty **مقامكوا وطوا تمـ*** في ز

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Shikago - شيكاجو
  • Husayn - حُسَين