Op het terras

Lyrics
Nee nee we gaan er even uit Zegt de Zanger Als ik me wil laten neerzijgen Op een houten bankje in de zon Voor de hoofdingang Hij geeft me een arm Kom jongen En zo slof ik met hem naar een terras Op een steenworp afstand van het hospitaal Nee we gaan er even uit Kom jongen Straks vat je nog kou Hier voor jou We nemen even koffie Hij zwart ik cappuccino En allebei appelgebak met slagroom Lekker De auto's bussen fietsers voetgangers Ik zie het voor het eerst in bijna een week en denk De wereld draait door We praten nou ja praten Ik loop leeg Onderwijl rookt De Zanger shagjes Hij bestelt een rosé Ik een water met citroen Nee we gaan er even uit Neem een slokje jongen Een wrang lenteliedje Je mist iets Maar je weet niet wat En dat is maar goed ook Dat is maar goed ook Het betrekt een beetje Er steekt een windje op Straks vat je nog kou Zegt de Zanger En hijst me in zijn overjas Uit zijn colbert haalt hij een pakje filtersigaretten En een aansteker We gaan er even uit Hier voor jou Ik rook er eentje Lekker Kom jongen De zanger schuift het wijnglas In mijn richting Straks vat je nog kou Neem een slokje jongen Vooruit één nipje dan Lekker De Zanger vraagt om een bruine tosti zonder ham Die ik voor de helft zal oppeuzelen Lekker Na zo'n anderhalf uur is het tijd om op te breken Er wacht vanavond een optreden Vanuit de kleedkamer mailt hij me via zijn smartphone een nieuw liedje De Droom Van St. Franciscus Een wrang lenteliedje Mooi hoor Even over vieren in de doodstille nacht lig ik alweer klaarwakker Ik klap de laptop open Zet de koptelefoon op en klik het bestand nog eens aan Een omarming van het lot Een verzoening met het lot Fluisterzingt de Zanger Je mist iets maar je weet niet wat En dat is maar goed ook
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...