Η μπόσα νόβα του Ησαΐα (I mposa nova tou Isaia)

Lyrics
Αν ζούσαμε σε άλλην εποχή Ίσως και να 'χαμε παντρευτεί Ίσως και να 'χαμε τώρα παιδιά Κουμπάρο σπίτι πεθερικά Ίσως να φόραγες μπικουτί Και μια ρόμπα μισάνοιχτη Να μπαίνει ο ήλιος να βλέπω το φως Να παύει ο έρως να είναι τυφλός Θα άλλαζε νόημα κι η Κυριακή Δε θα 'ταν πια μελαγχολική Στην Κερατέα και στο Γραμματικό Στις σούβλες τα παλιά μας εγώ Μα εγώ, που έχω περάσει αυτό το στάδιο Κι είναι το σπίτι μου άδειο Βγαίνω νύχτα κοιμάμαι πρωί Κι εσύ, στ' αστέρια βλέπεις μόνο ζώδια Και της καρδιάς τα επεισόδια Προτιμάς να τα δεις στην TV Μες στα στενά της Λιμνούπολης Της Μέτρο Γκόλντουϊν της Finos Films Ο Ντόναλντ Ντακ, ο Κλαρκ Γκέημπλ και ο Βουτσάς Ματαίως θα περιμένουν για μας Τα είδη προικός στα επιπλάδικα Θα διαφημίζονται άδικα Τα φωτο άλμπουμς θα μένουν λευκά Ρύζι θα τρώμε μόνο λαπά Εμείς δε ζούμε σε άλλη εποχή Η μοίρα μας έταξε σε αυτή Ο ουρανός δεν κρύβει από πάνω θεό Κι εσύ είσαι εσύ κι εγώ είμαι εγώ Εγώ, που έχω περάσει αυτό το στάδιο Κι είναι το σπίτι μου άδειο Βγαίνω νύχτα κοιμάμαι πρωί Κι εσύ, που στ' άστρα βλέπεις μόνο ζώδια Και της καρδιάς τα επεισόδια Προτιμάς να τα δεις στην TV
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...