Kärlek för idioter

Lyrics
[Intro] Försöker att bara ta det lugnt Men jag är inte lugn Jag trodde du skulle va drottning och jag va kung Varför ska jag va så dum? [Vers 1] Yeah, den dära Amor är en jävel, han fuckar alltid upp mitt humör För när han skjuter mig så vill jag bara falla och dö Det skulle va enklare så, för att tänka vi två Skulle va tillsammans kunde helt enkelt inte gå Men ändå blev vi ihop officiellt på facebook Vi va så jävla olika så att det gjorde ont Det gjorde ont när du gjorde dumt Kärleken vi hade var minst sagt skum Du vände upp och ned på min värld Jag fattar inte varför jag inte i början valde en annan väg För vi båda visste hur det skulle sluta Och jag vet fortfarande inte varför jag börjar lipa Jag var väl kär och visst, du är en bra vän Och nu har vi båda blivit kära igen Fast i andra och det känns väl bra Men skillnaden är att du har lyckats och inte jag [Refräng] Jag vill inte veta om vem du kysste igår Jag vill inte veta om vem som tog på ditt lår Jag vill inte veta om vem som smekte ditt hår Jag tycker gråta är onödigt men jag fäller en tår Jag vill inte veta om vem du kysste igår Jag vill inte veta om vem som tog på ditt lår Jag vill inte veta om vem som smekte ditt hår Jag tycker gråta är onödigt men jag fäller en tår [Vers 2] Så håll käften, jag vill inte ha med dig att göra Tänker inte tänka på dig, inte se och inte röra Och detta går inte ut till någon enskild person Utan allihop, så jag säger fuck allihop Och fuck att bli gamla tillsammans, det kommer aldrig att hända Jag är världens trognaste men alla tjejer lämnar Så varför tror du att jag hatar det här? För man blir deprimerad så fort som man går och blir kär Kärlek kan va nice men oftast är det idioti Kärlek kommer ej bli nåt jag lägger mig i Alla par säger till mig att jag är ifrån vettet Men vänta några månader så blir det till ett helvete Jag kanske överdriver men vad fan Jag blev ju självmordsbenägen när jag blev lämnad ibland Men oroa dig inte en sekund för Grey För det finns ändå inte någon tjej som passar för mig, nej [Refräng] Jag vill inte veta om vem du kysste igår Jag vill inte veta om vem som tog på ditt lår Jag vill inte veta om vem som smekte ditt hår Jag tycker gråta är onödigt men jag fäller en tår Jag vill inte veta om vem du kysste igår Jag vill inte veta om vem som tog på ditt lår Jag vill inte veta om vem som smekte ditt hår Jag tycker gråta är onödigt men jag fäller en tår [Stick] Du och jag vi mådde bra Ingenting va knas Men det kvittar, kvittar nu För du och jag har gjort slut [Refräng] Jag vill inte veta om vem du kysste igår Jag vill inte veta om vem som tog på ditt lår Jag vill inte veta om vem som smekte ditt hår Jag tycker gråta är onödigt men jag fäller en tår Jag vill inte veta om vem du kysste igår Jag vill inte veta om vem som tog på ditt lår Jag vill inte veta om vem som smekte ditt hår Jag tycker gråta är onödigt men jag fäller en tår Jag vill inte veta om vem du kysste igår (jag fäller en tår, jag fäller en tår) Jag vill inte veta om vem som tog på ditt lår (jag fäller en tår, jag fäller en tår) Jag vill inte veta om vem som smekte ditt hår (jag fäller en tår, jag fäller en tår) Jag tycker gråta är onödigt men jag fäller en tår (jag fäller en tår, jag fäller en tår) Jag vill inte veta om vem du kysste igår (jag fäller en tår, jag fäller en tår) Jag vill inte veta om vem som tog på ditt lår (jag fäller en tår, jag fäller en tår) Jag vill inte veta om vem som smekte ditt hår (jag fäller en tår, jag fäller en tår) Jag tycker gråta är onödigt men jag fäller en tår (jag fäller en tår, jag fäller en tår)
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Filip Winther