Günlük Part 2 (Umarım Rahatsındır)

Album cover art for "Günlük Part 2 (Umarım Rahatsındır)" by Fieber

Fieber - Rap, Industrial Hip-Hop

Günlük Part 2 (Umarım Rahatsındır)

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Skit 1] Sevilirken bilmedin mi Ben söylerken gülmedin mi Falımızda hasret var Ayrılık var, demedim mi? [Verse] Kırık kanatlar uçardı Seninle seyri alemim yanımda çok güzeldi Ben bir dairenin içinde şimdi duvara çizdiğim bir resme tapıyorum Şu günlerin de acısı olmasaydı Yaşıyorum diyip de alışmak zorunda olmasaydın Konmasaydı başıma talihin, sorumlu olmasaydım Oynardık seninle komşuyduk eskiden Küçük bir odaya sığdırıp birkaç dilekle mum yakardık Olmasaydın, sen biçare hasta olmasaydın Ben yanında büyürdüm ya, söz verince tutardım da Ah dökülmeseydi saçların Mavi gözlerin de çok sararmış öylesine mi yoksa çok mu üzüldün be Dün görünce anladım Biz alışmıştık oysa ki İçeride kavgalar büyürken hep gülerdik Annen öldüğünde sarılmıştın Tek tutunacak dalın bendim Ancak öldüğümde benim bittiğimi görmemiştin Neler mi yapıyorum ben? Her gelenle dost olup İçimde bitenlerle yeniyi bulma çabası Yani sen gidince ilaçlarla küçük bir odaya gelenler var Yani sen gidince burası öyle tekin değil dostum Eller günahlı yüzlerle besler bu ruhu Psikolojik testler ve pesler bulundu Pastel boyayla çizdiğin bu resmi kanterle aldım Onların gözünde hisler ve kriz tatlım İstanbul uzak şimdi ve bulunduğum yerlere Ve anlatmıyorum kimseye ben Aklım geriye döndüğünde Hep yazan bir kalem bulmak Hiç zor değil kederle olmak Sorun değil inan ki her satırda ağlamak Tek başıma kaldığımda konuşmaktayım seninle Yazdıklarımı okuyorum ya dönem dönem geliyor işte Esenler de gidiyo sonra, gülenler de gülüyo Üzenler de biliyodur ya, üzülmek sorun değil [Outro] Anlatçak çok şey var aslında bilmeni istediğim Okuyamadım onları sana utancımdan Ama biliyorsun ya unutmadım Bebekliğimizi de, çocukluğumuzu da, hayallerimizi de Önce en çok senin istediklerinden başladım Umarım rahat ve mutlusundur Dağhan Kozanoğlu 18 Aralık 2008 [Skit 2] Ben çok şey yaşadım Çok şey tükettim Kendimi de, hayatı da, her şeyi Kanımda bir mikropla yaşıyorum [Skit 3] Dilerim ki mutlu ol sevgilim Ben olmasam bile hayat gülsün sana Günahı boynunda ağlayan bir çift göz Bıraktın arkanda

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Fieber