Techef Nithabe - תכף נתחבא

Lyrics
Language:
[בית א׳] איך אני פוחד ואיך אני דואג תכף נתחבא, זה כמו חלום רע מאוד דפיקות בדלת, הטלפון מצלצל מי זה, הלו, מי זה [בית ב׳] הם ימצאו אותי ויצעקו עליי חזק ויכעסו מאוד וישפילו אותי מתחת לשמיכה ועם המנגינה הזאת אני אשמור עליי, אני אדאג לי [פזמון] עיניים לסגור, לעצום עיניים מה עשיתי לך, איך אני אברח מזה עיניים לסגור, לעצום עיניים מה עשיתי לך, איך אני אברח מזה
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
- Writers
- Eviatar Banai - אביתר בנאי