Im Lo Hayita - אם לא היית

Lyrics
Language:
אם לא היית בא אלי הייתי נמה אם לא היית בא אלי אם לא אחזת בידי הייתי נמה הייתי נמה בחיי ככה וגם ככה אני סחה אבל נחה אם לא היית בא אלי הייתי נמה אם לא היית בא אלי אם לא אחזת בידי הייתי נמה הייתי נמה בחיי
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
- Writers
- Etti Ankri - אתי אנקרי