Syystakkikausi

Lyrics
[Säkeistö 1] Ikkuna auki, ruska valtaa maan Mul on myrsky sisäl, mut mä seison tässä vaan Muutin tänne jostain pienest kylästä Rakensin itseni ja elämän tyhjästä Mul on autenttinen luonne, helvetin iso ego Kaikki ei mua tajuu, koska olen ehkä seko Jokanen mun askel on harkitsematon Mä kävin läpi kaikenlaista hyvin vaikeaa, josta kavereille ei osaa kertookaan Jotka osiansa harjoitelleet on jo vuosia Helpompaa on äänettömänä hymyillä mukana [Kertosäe] Yhtäkkii on syystakkikausi Baarit on auki, kaikki sanoo, et: "Nauti" Mut mul on aina joku tauti Huoleni joisin pois, jos mä voisin Kerro mihin tää mun vuosi meni Onko joillakin aina synkkä keli? Seisonko mä itse Auringon tiellä? Ja tuleeko aika, kun hymyilen vielä? [Säkeistö 2] Ikkuna kii jään mökkiini asumaan En soita kellekään, katoon maailmankartalta Kun mun suruni on syvää ku valtamеret on, mm Ja mä kävin läpi kaikenlaista hyvin haikeaa, josta yhtään kеllekään ei haluu kertoa Pitäis olla kuolematon, poltella sauhuja Mut ilman kärsimystä ei ois yhtäkään pop-laulua [Kertosäe] Yhtäkkii on syystakkikausi Baarit on auki, kaikki sanoo, et: "Nauti" Mut mul on aina joku tauti Huoleni joisin pois, jos mä voisin Kerro mihin tää mun vuosi meni Onko joillakin aina synkkä keli? Seisonko mä itse Auringon tiellä? Ja tuleeko aika, kun hymyilen vielä? [C-osa] Takki on liian ohut tähän säähän Sattuu sieluun ja päähän Miten tästä, miten tästäkin selviää? [Kertosäe] Yhtäkkii on syystakkikausi Baarit on auki, kaikki sanoo, et: "Nauti" Mut mul on aina joku tauti Huoleni joisin pois, jos mä voisin Kerro mihin tää mun vuosi meni Onko joillakin aina synkkä keli? Seisonko mä itse Auringon tiellä? Ja tuleeko aika, kun hymyilen vielä?
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Ellinoora
- Samuli Sirviö