Autiosaari (Vain elämää kausi 9)

Lyrics
Vatsan pohjassa perhonen Lapasessa karhun nelonen Epävarmasti värisen Missä mun lempi on? Takapenkiltä kattelen ulos Mikä onkaan illan lopputulos Ei ristinsielua liikenteessä Missä mun lempi on? Nyt olen uuden risteyksen eessä Räkä poskella mietin mis meet sä Silmät kii laitan viestii Sellaista lempi on Ylianalysoin tilanteet valmiiks Eihän tää tuu ku sydämelle kalliiks Onko mun toivoni sammuksissa Sellaista lempi on Mut jos sä tykkäät Nii lähekkö baariin? Tämä kylä on ku autiosaari Mä oon sun perjantai ja maanantai Missään ei kettään Lähekkö silti? Ku tänä yönä meil on ankkurit irti Mä oon sun perjantai ja maanantai En puhu hyvää small talkkii Mut sit ku suutunki Sä näät suoraan mun sieluuni Ehkä tässä mun lempi on Ei tää on mun tapaista Olla vapaa kriiseista ja haarniskasta Kun herään sylistäsi aamulla vasta Sellaista lempi on Ja jos sä tykkäät Nii lähekkö baariin? Tämä kylä on ku autiosaari Mä oon sun perjantai ja maanantai Missään ei kettään Lähekkö silti? Ku tänä yönä meil on ankkurit irti Mä oon sun perjantai ja maanantai Ei mennä sydänverellä naimisiin Kun sit naama eellä tippuu asfalttiin Ja tarvin lupausta, etin syvähuokausta Sellaista lempi on Ei tarvi hautakiviin nimii kaivertaa Jos ollaan tää yö näin ja katellaan Mitä tulevaisuus tuo tullessaan Sellaista lempi on Mut jos sä... Missään ei kettään Lähekkö silti? Ku tänä yönä meil on ankkurit irti Mä oon sun perjantai ja maanantai
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...