Titanic

Album cover art for "Titanic" by Eevil Stöö

Eevil Stöö - Rap

Titanic

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Chorus: Koksukoo] Stöö on isompi ku Gigantti, kovempi ku timantti Parempaa ku Vivaldi, ei tyydy vähempään ku miljardi Tuoksuu enemmän ku sikari Ei uppoo lainkaan niin ku Titanic Stöö on isompi ku Gigantti, kovempi ku timantti Parempaa ku Vivaldi, ei tyydy vähempään ku miljardi Tuoksuu enemmän ku sikari Vaan uppoo sun tajuntaan niin ku Titanic [Verse 1: Eevil Stöö] Jälleen kerran se oon minä, Eevil nimeltä Stöö Tsekkaa oikeinkirjotus, tupla-E ja tupla-Ö Kyynel silmäkulmas haikee Memphis-gangstagangstalaulaja Kun nousette aamul sängystä, me noustaan haudoista Pajarin paulois ollu Stöö vuodesta yks ja kaks Kun otin mun ekan dänkkihitin, ei pitäny tulla tavaks Ihan sama, muisti menny, Stöön kovo ihan paskana Se mitä piti tehä tänään, tehään tsägäl huomenna Supertuottaja, mikä sen nimi olikaan, tuottaa ja Stöö, mikä mun nimi olikaan, räppärikuoppaaja Monsp Recordsin sotilas, Kepe got my back Todella tönkkö räppityyli, näitten kulmien Project Pat Jätä pätkät, Herkko koitti viedä Stöön VHS-kokoelman Eli neljä kopioo Titanicist ja jonku random pokeleffan "Ei näin", sanoo Stöö ja sanoo mite homma ois pitäny hoitaa Stöö on thrilli, Stöö on kingi, Koksu laita huilut soimaan [Chorus: Koksukoo] Stöö on isompi ku Gigantti, kovempi ku timantti Parempaa ku Vivaldi, ei tyydy vähempään ku miljardi Tuoksuu enemmän ku sikari Ei uppoo lainkaan niin ku Titanic Stöö on isompi ku Gigantti, kovempi ku timantti Parempaa ku Vivaldi, ei tyydy vähempään ku miljardi Tuoksuu enemmän ku sikari Vaan uppoo sun tajuntaan niin ku Titanic [Verse 2: Eevil Stöö] Toisen kerran se oon minä, Eevil nimeltä Stöö Meillä päin drankit on purppuraa ja heinät aina höpöö Ei köpöö ne, vaan bämmäridänkit on vahvaa niin ku hämähäkin seitti Gangstakävely on raskast hommaa, siks valitaa lyhin reitti Stöön eka UG-teippi on harvinainen niinku Herkon pajaribreikki Stöösni on legendaukko, niin kun Ultimate Warrior tai Jake the Sneikki Loppuu leikki kun Stöö paikalle paukkaa ja On uponnut isompiki paatti ku Stöö on ollu siellä keikalla Nimiä ei mainita, Tita on Stöön nettinicki Ikuisesti paskana, aikoinaa petti mallichiksi Pitkä trippi takana mutta haudassa vast nukutaan Kenest luulit et Hammer räppäs, Koot et voi koskettaa Stöön musa koskettaa, levyt ostetaan, lataajille kostetaan Tarjosit Stöölle budii, "ota vähän", jäi oksat vaan Oksentaa Stöö räpit, KC/MD Mafian liimanäpit Stöö on international Kina-ögat, eli silmät säpis bietch [Bridge: Eevil Stöö] Silmät säpis, bietch Silmät on säpis, bietch Missä ne silmät on, ne on säpis bietch Ne vitun silmät on säpis, bietch [Chorus: Koksukoo] Stöö on isompi ku Gigantti, kovempi ku timantti Parempaa ku Vivaldi, ei tyydy vähempään ku miljardi Tuoksuu enemmän ku sikari Ei uppoo lainkaan niin ku Titanic Stöö on isompi ku Gigantti, kovempi ku timantti Parempaa ku Vivaldi, ei tyydy vähempään ku miljardi Tuoksuu enemmän ku sikari Vaan uppoo sun tajuntaan niin ku Titanic [Outro: Eevil Stöö] Shit ain't nothing to fuck with Stöösni, shit is nothing to fuck with

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Producers
  • Koksukoo