DARKO

Lyrics
[Intro] Joo, Dungeon Marsipaani, joku vuos (Joo) Joo [Verse] Ennen et pitäny mua minää, nyt haluut seisoo mun vierel Nää räppärit puhuu kielil, ammun pallon sisään kierteel Kierrä mut kaukaa, jos oot allerginen doupille Jos mainitset mun nimen, syötän sut mun koirille Ei mul oo aikaa, biiffit on taputeltu, lehtipihvi Mut osa näist rotista ei vaa osaa olla ihmisiksi Onks sul menos sienitrippi, vai onks toi normi pillimehu Älä tägää mua messii edes IG:s, jos sä olet lelu Vieteriukko, älä tuu heiluu, klovni, takas laatikkoo Aina ei voi voittaa, tampiot ei kestä tappioo Jotain vuosii menny ohi, olin sillon rappiol Tää ei oo mun eka rodeo, en juo kaktuksesta aavikol Dungeon ja Röpi, me ollaan kolme amigoo En oo sielust ihan varma, vaikka teenki sieluravintoo Tää on erilainen Player's Ball, meil on viissataa Amigaa Ei pelata teidän pelei, saatte keskenänne lanittaa Donnie Darko kävi naamionsa kanittaa Oon studiol kaljapäissään, sä suklaaseen dippaat mansikkaa Ei sormenjälkii, mul on ampujahansikkaat Katakombi Records, ollaa Vallilan valtiaat Poserit osaa poseeraa, ne harjottelee peilin edes Tiiän et näytän hyvält, mun ei tarvi kattoo peilii edes Teen tätä tunteella, silmät kiinni rimmaan Kauniiks kiillotetut kauhuissaan, ku pohjasakka nousee pintaa Pintaliitäjät pintees, nokka pystys, mut ei ne ilmaan nouse Lempi-MC:s kuuntelee varvassandaalit jalas tech housee Mul on tekniset housut, kakskytyks taskuu tyhjän Jos koitat pyyhkii jalat alta, niinku Matti mäki hyppään Mutsi oli mielissään, kun toin ekan kerran kullan kotiin Spittaan viel pienen hetken, jos sulle vaa sopii Jos et oo valmis pistää, älä tuu miekan kanssa sohii Oon nähny niin paljon, et pakko kattoo paskoi jatko-osii
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Eevil Stöö
- Janne Aarrelampi
- Mikko Virtala