Eize Yom - איזה יום

Lyrics
[בית א׳] וכבר הייתי עצוב, כבר הייתי שמח ועוד פעם עצוב, עכשיו נכנס אורח על מה נדבר, אין פיתרון כאן [בית ב׳] וכבר הייתי גיבור, עפתי בשמיים ועכשיו, ביום אפור, אני עוקף שלולית של מים אסור לאחר, אין פיתרון קל [פזמון] איזה יום, איזה יום עבר עליי זה קצת יותר מדי פתחי לי את הדלת [בית ג׳] כבר הייתי שיכור, עכשיו אני פיכח ושוב כמו אידיוט אני נוטה להתווכח על מה נדבר, אין זיכרון קל [בית ד׳] בועט ומתחבט, כל כך קרוב, אני לא נוגע אני ליצן, אני נסיך, עד היום אני לא יודע תלוי מי שואל, אין פיתרון קל, לא לי [פזמון] איזה יום, איזה יום עבר עליי זה קצת יותר מדי פתחי לי את הדלת איזה יום, איזה יום עבר עליי זה קצת יותר מדי פתחי לי את הדלת [גשר] איזה יום, איזה יום עבר עליי זה קצת יותר מדי פתחי לי את הדלת [סגיר] כבר הייתי עצוב, כבר הייתי שמח ועוד פעם עצוב
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Dudu Tassa - דודו טסה
- Tali Katz - טלי כץ