Bon Gepakt

Lyrics
[Songtekst van "Bon Gepakt" ft. Réne Froger] [Intro: René Froger] Luister dan, gap Ik ga jou wat zeggen En ik gebruik m'n eigen woorden Dat hoef ik jou niet uit te leggen Was een mooie vrijdagmiddag En ik reed door de stad Komt die motoragent naast mij En ik denk, "Fuck" Hij zegt, "Froger luister goed Het licht was allang rood En je reed ook veel te hard En het was mijn vrouw naar wie je floot" Ik zeg, "Luister agent Het is een veel te mooie dag Dus schrijf die boete maar en steek hem waar ik het niet zeggen mag" [Bridge: Donnie] René gap, zing het voor ze [Chorus: René Froger, Donnie] Ik heb die bon gepakt Maar ook een ton gepakt 'k Heb de mooiste op dit feestje op d'r mond gepakt Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt 'k Heb die bon gepakt Terrasje zon gepakt Voor het ging heb ik een jonko op 't balkon geklapt Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt [Bridge: René Froger] Hey Donnie ouwe, zeg eens wat! [Verse: Donnie] Als ik morgen de pijp aan Maarten geef Kan ik zeggen dat ik heb geleefd Het is altijd een feest waar ik ben geweest Ik ben continue op een paperchase René plankt die Merrie door de week Je wilt niet weten wat 'ie in het weekend racet Smoke ontspannen een blazer Vlieg naar de regenboog met Marianne Weber Rij te hard, wel eens een bon gepakt Zes maanden op vakantie, kom terug bruingebakt Duik in het zwembad en ik schenk wat René, proost op het leven gap [Chorus: René Froger, Donnie] Ik heb die bon gepakt Maar ook een ton gepakt 'k Heb de mooiste op dit feestje op d'r mond gepakt Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt 'k Heb die bon gepakt Terrasje zon gepakt Voor het ging heb ik een jonko op 't balkon geklapt Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt Ik heb die bon gepakt Maar ook een ton gepakt 'k Heb de mooiste op dit feestje op d'r mond gepakt Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt 'k Heb die bon gepakt Terrasje zon gepakt Voor het ging heb ik een jonko op 't balkon geklapt Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt [Outro: Donnie] Ey, René kom mee, 't is tijd voor een vers kopje thee
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Dennis Foekens
- Donnie
- Palm Trees