Όσο το Νιώθεις και το Νιώθω (Oso to Niotheis kai to Niotho)

ΔΠΘ | Deltapithita - Rap, Lo-Fi
Όσο το Νιώθεις και το Νιώθω (Oso to Niotheis kai to Niotho)
0 Plays
Lyrics
[Intro: Sample] I ain't got nobody And nobody cares for me That's why I'm sad and lonely Won't somebody Come and take chance with me [Verse: Δ.Π.Θ] Φυγάς από την εγκεφαλική φυλακή Τοίχοι υψώνονται, υψώνονται Μέσα σε τέσσερις τοίχους άνθρωποι πορώνονται Κόβονται τα περισσότερα στο μοντάζ Τι κοιτάς; τι μ' αναμασάς; Τίποτα παράνομο, lega-legalize Με σωματότυπο πρότυπο, σωματοφύλακα Κάτι σε king size Ένα σωρό τσαρλατάνοι με γαμημένα ψεύτικα styles Κόλλα τα όνειρά σου σε κολλάζ Ενοχές είναι σ' όλα τα σώματα τατουάζ Είν' οργή και θυμός Είναι προσευχή και συνωστισμός Συνεπώς είναι σαν να ψάχνεις μέσ' στο σκοτάδι σου φως Είν' ο κακός μου εαυτός Ο μοναδικός πραγματικός μας εχθρός Τι να πω; Δεν ψάχνεσαι καθόλου να δεις τι συμβαίνει Κι ό,τι σου πασάρουνε το τρως Αυτό το πήρα κάποτε προσωπικά και τώρα σ' έχω βάλει στόχο Το μόνο σώμα που στέκετ' ακόμα ορθό στο ματωμένο λόφο Είν' αθάνατο, όσο το νιώθεις και το νιώθω Όσο το νιώθεις και το νιώθω
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- ΔΠΘ | Deltapithita