Cok Baskayim

Lyrics
[Giriş] Ouh, (haha) 2Easy (yeah) [Verse 1] Şekil A'da bak Defkhan deli kafa Rap'i tak teybe Kalk beybe salla belini sanki cross [?] Çok hater var ama Def'in kafası çok dolu Yolum uzun dosdoğru ilerliyorum Çok soru sorma, çok başkayım Rap'in adı ben Def'in adı king Türk Rap'in tek inadı ben Çekil hadi man uzatma bu başka bi flow Bunu eleştiren varsa ruh hastası homes Come on! Yarım beynini yorma kapalı yolun Rapi sev güzel tamam da bu albüm şaka mı moruk? Ne yapıcan ki gel bana veriyim sana bi boru Çünkü çok başkayım Siz yalaka olun ben başkayım mesela kucaklara binmem İnternetten albüm çalıp kul hakkına girmem Başrolde değilim hatta uzağında filmin Ama yer altında kimin bu kadar yukar'da ismi? [Nakarat] Çünkü çok başkayım, ne yapsan da ol-maz bayım Değişmez zor-lamayın, kralını getirin to-katlayım Çünkü çok başkayım, yer altında so-kaktayım Uzak durun do-laşmayın, kralını getirin to-katlayım [Verse 2] Beni sevme çok önemli değil yeter ki fazla çene yapma Adım Def bu da yeter buna benzer ne yazık ki yok "Seninki ne ki?" der ve de kula keder Benim bir satırım senin tüm ortamına bedel (KING!) Play'a bas şimdi Uppercut zamanı Shit'im aynı levye gibi moruk arabamda lazım Para bana bağlı değil vaziyet boktan digga Ama Rap'e bağlıyım, yapıştım kopmam bi daha Piyasa şokta nigga, morphium'u getir Rap'i seven para vermiyo lan, korkuyo mu nedir? Ama plastikten heriflere promosyonu yedir İçi dışı delik o yüzden dolmuyor bu devir Ama çok başkayım belki de olmam gerek Def2Easy başka dalga beş ve dokuzdan direk Rap bu değil mi kanka yapma benle boğuşmak; Bilek, yürek, kafa ve efor ister, çekil yolumdan [Nakarat] Çünkü çok başkayım, ne yapsan da ol-maz bayım Değişmez zor-lamayın, kralını getirin to-katlayım Çünkü çok başkayım, yer altında so-kaktayım Uzak durun do-laşmayın, kralını getirin to-katlayım
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Defkhan