Hanisuy - הניסוי

Lyrics
[פזמון] אנחנו רצים בשביל פיצוי כלואים בעבודה רוצים להשתתף בניסוי? בשביל מה, בשביל מה? אנחנו רצים בשביל פיצוי כלואים בעבודה רוצים להשתתף בניסוי? אבל למה? [בית 1] איך אנחנו אוהבים ללכת שולל איך תמיד הכי נוח לשבת, אבל איפה השלל? לא נשארה לי סיבה לחפש חוזר לעצמי - מתכנס לא יודע מה לעשות נמאס לי לצעוק [פזמון] אנחנו רצים בשביל פיצוי כלואים בעבודה רוצים להשתתף בניסוי? בשביל מה, בשביל מה? אנחנו רצים בשביל פיצוי כלואים בעבודה רוצים להשתתף בניסוי? אבל למה? [בית 2] הזמן עומד מלכת - אבל רץ כולם צועדים בשקט - לאן? אוספים שאריות - מהעוגה אז איך היא עוד שלמה? לא יודע מה לעשות נמאס לי לצעוק [פזמון] אנחנו רצים בשביל פיצוי כלואים בעבודה רוצים להשתתף בניסוי? בשביל מה, בשביל מה? אנחנו רצים בשביל פיצוי כלואים בעבודה רוצים להשתתף בניסוי? אבל למה?
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- David Maayan - דוד מעיין