Stav - סתיו

Lyrics
כל סתיו אני נושר אל תוך עצמי ממש כמו אז, בהלה שקטה הילד החדש בכיתה כל סתיו אני מנסה לעמוד בתוך ריבוע של אור אבל בארבע מתחיל להחשיך ובחמש הכל כבר שחור ויש משהו נעים בזה ויש משהו מכאיב מנסה לא לשכוח שבסוף מגיע האביב כל חורף אני מאבד את כל מה שהיה בטוח כל חורף נשמטים תחתי האדמה והאש כל חורף אני חושב לוותר על הכל הולך עד קצה הנפש המשתוקקת ליפול ויש משהו מסוכן בזה ויש משהו מכאיב מנסה לא לשכוח שבסוף מגיע האביב
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
- Writers
- Eshkol Nevo - אשכול נבו