Yihiye Tov - יהיה טוב (Live, April 1982)

David Broza - דויד ברוזה - Rock, Protest Song
Yihiye Tov - יהיה טוב (Live, April 1982)
0 Plays
Lyrics
אני מביט מהחלון וזה עושה לי די עצוב האביב חלף עבר לו מי יודע אם ישוב הליצן נהיה למלך הנביא נהיה ליצן ושכחתי את הדרך אבל אני עוד כאן ויהיה טוב יהיה טוב, כן לפעמים אני נשבר אז הלילה הו הלילה איתך אני נשאר ילדים לובשים כנפיים ועפים אל הצבא ואחרי שנתיים הם חוזרים ללא תשובה אנשים חיים במתח מחפשים סיבה לנשום ובין שנאה לרצח מדברים על השלום ויהיה טוב יהיה טוב, כן לפעמים אני נשבר אז הלילה הו הלילה איתך אני נשאר שם למעלה בשמיים עננים לומדים לעוף ואני מביט למעלה ורואה מטוס חטוף ממשלה של גנרלים שחילקו לנו את הנוף לשלהם ולשלנו ולא רואים את הסוף הו, אני מביט מהחלון ולא יודע מה לחשוב הליכוד ממשיך לשלוט פה וזה לא עושה לי טוב עוד נגור זאב עם כבש ונמר ירבץ עם גדי אך בינתיים אל תוציאי את ידך מכף ידי כי יהיה טוב יהיה טוב, כן לפעמים אני נשבר אז הלילה הו הלילה איתך אני נשאר אני מביט מהחלון אולי מגיע יום חדש
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Yehonathan Geffen - יהונתן גפן