TÄNK OM

Lyrics
[Intro] Grind Gang [Refräng] Tänk om Om jag inte bodde bland betongblocks, ey, skulle jag levt? Tänk om Om inga droger och guns fanns, nu bakk hur det blev Tänk om Om inte broder vart på anstalt, ey, kunde det ske? Tänk om, tänk om, tänk om, yeah [Vers 1] Till alla G's, alla äkta Till alla som har sett sin mamma kämpa Wallah, det var kris, lillgrabben gick och hämta Fanns ingen spargris, det jag spara var från centan Fanns kilos, bra weed men lilla grabben han var ensam Var på rusch, här och där, löper runt som det nån bana Ser nåt skumt, stashar bags, inget ont, folk blir galna Blåser zutt eller gräs, ingenting går att förklara En har skuld, en har cash, men har gått på samma gata Inga svängar är raka för, mannen, gatan den är sick, nej (Den är sick) Här det pengar som pratar, du kan bli klippt, ey (Kan bli klippt) Sökеr du det som behagar, då det еtt litt, ey (Heligt) Jag gjorde pengar på kaka, nu det ett mick, ey (Yeah-yeah) Att saker här tar tid kan va en mening Gamet lallar, nästan alla bara spelish Det bara spel, om vi stannar, då, bror, stannar vi för evigt Laget samma, ingen annan, håll det enigt [Refräng] Tänk om Om jag inte bodde bland betongblocks, ey, skulle jag levt? Tänk om Om inga droger och guns fanns, nu bakk hur det blev Tänk om Om inte broder vart på anstalt, ey, kunde det ske? Tänk om, tänk om, tänk om, yeah [Vers 2] Så många kalla nätter, ey, mitt hjärta blivit is, bae Hah, för det sättet jag levt På högra har jag ängeln och det vänstra skriker "Lid, nej" Hah, vill ax, jag blir sne, vad är rätt och vad är fel? På min grind varje dag, ey, jag finner ingen sömn Flera lax promenad men riskerar att bli dömd I mitt mag jag har bars och i studion får det tömd Ingen cap när jag talk, här ni lever i en lögn, ah-yeah Ibland jag tänker när jag bränner på facklan Vi lever i en fucked up värld Du blir äten för, bror, allt här är marknad Det gäller att va snabbast här Ni tror valen som vi hade är samma Vi lever i en annan värld Du blir dammad för, bror, allt här är marknad Det gäller att va snabbast här [Refräng] Tänk om Om jag inte bodde bland betongblocks, ey, skulle jag levt? Tänk om Om inga droger och guns fanns, nu bakk hur det blev Tänk om Om inte broder vart på anstalt, ey, kunde det ske? Tänk om, tänk om, tänk om, yeah
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- D50