Innriss

Lyrics
Jeg får aldri fred Det rører alltid på seg Eg tror det er magi Fra ødelandet i meg Jeg vil ut for å se inn Å se hvordan alt henger sammen Og de spor du ikke ser Er de dypeste sporene i meg Jeg får aldri fred Fra åndene som går Og hjertet knuser minner Hver gang det slår Jeg vil ut for å se inn Å se hvordan alt henger sammen Og de spor du ikke ser Er de dypeste sporene i meg Innriss risset inn Den du er står skrevet i deg Innriss risset inn Lag på lag det henger ved meg Innriss Jeg får aldri fred For mørket har noe ved seg Med øynene igjen Kommer alt det fjerne nær meg Jeg vil ut for å se inn Å se hvordan alt henger sammen For de spor du ikke ser Er de dypeste sporene i meg Innriss risset inn Den du er står skrevet i deg Innriss risset inn Lag på lag det henger ved meg Innriss Jeg får aldri fred Det rører alltid på seg Jeg tror det er magi Fra ødelandet i meg
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...