Jalanjälki

Album cover art for "Jalanjälki" by Brädi

Brädi - Pop

Jalanjälki

2 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

M-Eazy Music [1. verse: Elastinen] Pitkän ajan pääst, sit ku se on menoo Ku itkusen mut laitatte ikuiseen takakenoon Legenda jää kaikest mitä ehin tekemään tääl Levyil ja historias Ela elää Aika levähtää on sitte ku aika jättää Kelaaks mitä tuli tehtyy vai mitä jäi tekemättä? Pienkonees etupenkkiin, tulkoon jos on tullakseen Aina ollu pelin henki ja tunnette tuloksen Jos sais valkkaa asioit joista mut muistaa Se ois suora selkä ja etten koittanu luistaa Vastuista koskaan ja pidin huolta myös muista Aina omien puolta, se jos joku on ikuista En ruinaa krediittei, ne tajuu keiden kuuluu Ja ku puuttuu, muutki hogaa sen ku aika kuluu Ja vaik ne ei kaipaiskaan mua niinku tahtois Parempi palaa puhki ku hiipua pois [Kertosäe: Osmo Ikonen] Toivon et kun täytyy tää tie taakse jättää Kuljin sen loppuun anteeks pyytelemättä Jalat ajan hiekkaan painan ja toivon että niistä jälki jää Tää polku jatkuu vielä, ei oo puolitiessäkään [2. verse: Cheek] Joskus mä mietin, mitä jää ku mä lähden täältä Siirryn Hall of Fameen väijyy oman tähden päältä Haluun et ne muistaa mut nasta laudassa eläneenä Vasta haudassa levänneenä Nuorena juhlii ja säätää, nussii ja vääntää Mimmei joiden ei tarvii vetää pussia päähän Mut kun aika ottaa vastuut pystyt luottaa Jareen Tiihosen pojat ei osannu juosta haneen Eikä feidannu koskaan Toivon et oisin saanu tän ihmispaskan leiman mun otsast Ja et ne muista et olin kova painamaan duunia Tekstit jää elämään oman aikansa kuvina Nää biisit on jotain suurempaa Mun perintö, ei tekemist mun omaisuuden kaa Ja sit kun mun aika, haluun poistuu harmaan ja arvokkaan Niinku mun faija [Kertosäe: Osmo Ikonen] Toivon et kun täytyy tää tie taakse jättää Kuljin sen loppuun anteeks pyytelemättä Jalat ajan hiekkaan painan ja toivon että niistä jälki jää Tää polku jatkuu vielä, ei oo puolitiessäkään [3. verse: Brädi] Parhaassa iäs, täysis ruumiin ja sielun voimis Mistä mut muistetaan mä tuumin nyt viel ku voisin Vaikuttaa jalan jälkeen jonka painan ajan hiekkaan Et' ylpeen aikanansa painaa päänsä vanha mies saa Haluun lähtee tietäen et mä jätin jotain Mulle tunnusomast, jotain ihan Brädin omaa Siks mun elämäntyö tallentuu nyt ja tässä Ja jälkipolvet kuulee mut ku oisin yhä läsnä Mä olin nostamassa pinnalle suomiräppii Ja inspiroimas hyvin rimmaavii nuorii jätkii Ne puskee menee meiän tamppaamaa latua Ja se jo riittää siihen ettei vanhana kaduta Et elin räppii aina, kunnon räppifaija Oispa mun kilsat loppuun asti yhtä nättei painaa Ja toisin muillekin onnee mun vanavedes Niin läheisille kuin mun diggareille lavan edes Ku lähen toivon et oon vaikuttanu elämiin Tehny täst jollekin parempaa, siks mä vedän niin Et koskettamiani sydämii ois monii tääl Ja ne kaikki sykkis elämää siks et mä olin tääl Tulin, tein, koin, elin ja rakastin Koko rahalla vaatimat' senttiikään takasin Ne sanos et homiel' oli soulii ku De La:l Ja junnut ois et "siinä meni OG" ku delaan [Kertosäe: Osmo Ikonen] Toivon et kun täytyy tää tie taakse jättää (taakse jättää) Kuljin sen loppuun anteeks pyytelemättä Jalat ajan hiekkaan painan ja toivon että niistä jälki jää Tää polku jatkuu vielä, ei oo puolitiessäkään

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found