Wild West

Album cover art for "Wild West" by Bossikan & Mel (GRC)

Bossikan & Mel (GRC) - Rap, Ελλάδα (Greece)

Wild West

0 Plays

Duration: 3:17

View Album

Lyrics

Language:

[Intro] Huh GBM, 232 Hey Woah [Chorus: Mel] Από σπόρος κάνω [?] Δεν θα πάω στον παράδεισο Έφυγα, τύλιξα το 'ντάρικο Δεν με δένουνε σκάω με αστικό Ρολλάρω, we roll good haze Ghetto kid, κάνω push weights Σαν να παίζω russian roulette Στο κέντρο με τα fullface [Verse 1: Mel] True squad απ' τα δυτικά, κάνω κόλπα μες στα δίθυρα Έχω το κέρατο στο νέο μπουφάν, γελάω μπροστά στην ανακρίτρια All eyes on me, έχω thirty grams on me Μπάτσοι γιατί πουλάτε τρέλα μόνο ένστολοι Έχω τσακάλια σ' όλη την Ελλάδα που με ακούνε και δίνουν σπέκια Στρίβω και πίνω, φυσάω τον καπνό και κοιτάω την πόλη απ' την σκέπα Έφαγα δέκο τι θες και ρωτάς ρε γιατί εγώ γράφω με νεύρα Θέλω cash κάνω step up, με OCB τυλίγω δέντρα Δεν ξες τι σημαίνει να παίρνουν την μάνα σου μπάτσοι, να ρωτάν που είσαι Μας βγάζουνε φωτογραφίες οι 'λίτες, τώρα πλέον δεν περνάνε οι νύχτες Yo, σε λίγο θα φύγω από εδώ ρε bro Μα έχω γαμημένο dirty ιστορικό Το vibe μου είναι καθαρά επιθετικό [Chorus: Mel] Από σπόρος κάνω [?] Δεν θα πάω στον παράδεισο Έφυγα, τύλιξα το 'ντάρικο Δεν με δένουνε σκάω με αστικό Ρολλάρω, we roll good haze Ghetto kid, κάνω push weights Σαν να παίζω russian roulette Στο κέντρο με τα fullface [Verse 2: Bossikan] Σκέψου καλύτερα αν θες να μπεις μες στο game Άμα θέλεις να φορέσεις το chain Η ψυχή μου έχει γεμίσει με μίσος Πάλι χιονίζει επάνω στους δίσκους Αν με συγχωρέσει ο Θεός ίσως Καρφωμένο στην καρδιά μου το ξίφος Γράφω στίχους και νιώθω Φοίβος Τρέχω όλη την ώρα, στίβος Το vibe λευκός πύργος Είναι ιστορία όχι μύθος Κάτι νιώθω μες στο στήθος Σ' ένα χρόνο είμαι θρύλος Κάθε μέρα πίνω και ξενυχτώ Ό,τι και αν φτύσω θα βγαίνει φωτιά Στη Θεσσαλονίκη σε αναζητώ Είμαι στην Αγίας με τα παιδιά Νιώθω ένα ψύχος μέσα μου Το νιώθω και πάνω στη πέτσα μου Θα πέσει γαμήσι το ξέρω Τα μάτια φοβούνται το βλέπω Πίνω τσιγάρα, αναπνέω Σκοτούρες και τέτοια τα καίω Φιλαράκια από μέσα τα λέω Πάντα λέω την αλήθεια χωρίς να υπερβάλλω Πήρα ένα xannie καπάκια και άλλο Με τα μάτια μου είδα τον χάρο Φράγκα χωρίς φίλους, τι να το κάνω; Η μουσική σας είναι για κάδο Rappers που κάνουνε τον παπαγάλο Ψεύτες που λένε το ένα και τ' άλλο Κάτσε να δούμε ρε ποιον θα σουτάρω [Outro: Bossikan] Κάθε μέρα πίνω και ξενυχτώ Ό,τι και αν φτύσω θα βγαίνει φωτιά Στη Θεσσαλονίκη σε αναζητώ Είμαι στην Αγίας με τα παιδιά

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Mel (GRC)
  • Bossikan