Gebroken Wit

Album cover art for "Gebroken Wit" by Blake (NLD)

Blake (NLD) - Rap, Nederlandse Rap

Gebroken Wit

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Intro] Yeah yeah yeah Ayo [Verse 1] Noem me Mozes, recht door zee rapper die roekeloos is Die zich alleen op z'n woede focust Omdat die zonder moeder groot is geworden Met een vader die zo goed als dood is Moederloos zit op de bank met een biertje in z'n fucking hand Ach, wie heeft er nou opvoeding nodig Redt mezelf wel ben goed gelovig Ben mezеlf wel, jullie fuckers kunnеn me niks wijsmaken, never will Al sinds jong zie ik ouders als fraudeurs En de bestuurders, maar zijn lousy chauffeurs Kijk in de spiegel en zeg hem nu is het jou beurt Ben je klaar voor al dat gewicht op je fucking schouders Yes I am, ik ben de best Arnhem heeft te bieden En Ik heb alles al verloren in dit leven Inclusief mezelf, dus ik heb niks meer te verliezen (yeah yeah yeah) [Chorus] En in een ogenblik zie je de creme de la creme, maar dit is eigenlijk gebroken wit, aanschouw, aanschouw Kom dat zien dan, iemand die naar de klote gelopen is Had never durven wedden, dat ik het ever zou redden als whatever, al helemaal niet als rapper Ik dacht ik ben long gone voordat me zoon komt van "daddy waar ben je daddy waar ben je" [Verse 2] Ik heb een zoon, die een sun of a bitch is En ik ga zo door tot die cunt in een kist ligt Doe geen zand over niks bitch, fuck that Maak je met opzet upset of af slet Hou mezelf alleen in de hand wanneer ik aftrek Denk je met me te kunnen spelen enkel omdat ik geen gezag heb Fuck that Net zo makkelijk trek ik me handen er van af slet En zoek ik de voogd op, gemoederen lopen hoog op Net voor die hoer onthoofd wordt Ik help die teven om zeep, voordat me leven een soap wordt Want sowieso zie ik me zoon niet als die groot wordt Dat maakt mij pissig, woedend, boos en zo voort Ben niet zo goed met gevoelens, zie alleen rood voor me ogen En mensen waarvan ik hield hebben me dood voorgelogen Nu rap ik over de haat in me ziel, en ben gewoon doorgebroken [Chorus] En in een ogenblik zie je de creme de la creme, maar dit is eigenlijk gebroken wit, aanschouw, aanschouw Kom dat zien dan, iemand die naar de klote gelopen is Had never durven wedden, dat ik het ever zou redden als whatever, al helemaal niet als rapper Ik dacht ik ben long gone voordat me zoon komt van "daddy waar ben je daddy waar ben je" [Outro] Dit is gebroken wit creme de la creme, of laten we zeggen dit is Blake En make no mistake, de dingen waarvan ik spreek Alles was hoe het leek, niks is fake Ik zat in groep 6 toen ik een misfit bleek En net als een mes lieten ze mij in de steek Same shit diffrent day Maar is geen dag geweest dat ik naar mezelf als een victim keek [instrumental outro]

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Blake (NLD)