Tredje rike

Album cover art for "Tredje rike" by Betong Hysteria

Betong Hysteria - Rock, Hardcore Punk

Tredje rike

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Vers 1] Så vil de ha meg inn i militæret Men hva faen har jeg å forsvare? Jeg vi'kke kjempe for no tredje rike Jeg vi'kke kjempe for noe rike [Refreng 1] NATO, en religion NATO, det stinker blod NATO, jeg tror'kke på det [Vers 2] De gir deg hjelm og de gir deg gevær Og fyller deg med syk moral Jeg vi'kke kjempe for no atomkraft Jeg vi'kke kjempe for no terrorstat [Refreng 2] Warzawpakt, jeg fylles med forakt Warzawpakt, en kollektiv slakt Warzawpakt, jeg tror'kke på det [Gitar solo] [Vers 3] Og når de skriker ut sin propaganda Om fedreland og fellesskap Så skjønn at det eneste våpen skaper Er krig og terror, vold og hat [Refreng 3] Tredje rike Vil ikke kjempe for det tredje rike Vil ikke kjempe for noe rike Vil ikke kjempe for det tredje rike

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found