Giriş (of Pişti)

Lyrics
Language:
["Giriş" için şarkı sözleri] [Pit10] Ne? Bi' şeyler demek lazım ya Şimdi (Hıhıhı) bu intro Bur'da benim konuşmam gerekiyo'du İşte "Beta, 2008, Pişti" falan demem gerekiyo'du Valla bilgisayarla falan çok uğraştık, çok kafam yerinde değil şuan O yüzden di'cek pek mantıklı bi' şey bulamadım Yani sıradan şeyler bunlar "Beta" di'ce'm, "Pişti "di'ce'm, siz zaten bunları biliyo'sunuz Yok "İstanbul" di'ce'm, "Batı Yakası" di'ce'm, West side, ye-yo muhabbeti Ama yani şimdi gerek yok O yüzden ya en iyisi albüm dinlemek O yüzden yani ben şimdi aptal aptal konuşsam, ne fark et'cek, konuşmasam ne fark et'cek? Konuşsam ne fark et'cek? Konuşmasam ne fark et'cek?
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
- Writers
- Pit10