Βλάβη (Vlavi)

Lyrics
Έλα έλα έλα Asto Pasam ου Έλα έλα έλα δώσε μου μέτρα πασα μου Στο μυαλό μέσα βλάβη Μα η γλώσσα ξυράφι Δεν με πιάνει το μαύρο απόψε Και έχω πιει ένα χωράφι Το κοινό , το χαρτί μου Αίμα βγάζω για μελάνι Απορούν πως το κάνω οι ρουφιάνοι Στα μέτρα επάνω τη τρέλα με πιάνει Κι απορούν οι ρουφιάνοι Και κοιτάνε σα χάνοι Πουλί που το παίζει τζιμανι Πέτα με κομμένα φτερά Ένα verse μόνο φτανει Με πιστεύουν κοράνι Λένε λείπεις αλάνι Και εγώ απαντάω πως είμαι καλά Θα βόλευε, θα βόλευε να είχα φίμωτρο Να μην ανεπνεα , να μην υπήρχε κίνητρο Απενταρος στα πάρκα να γυρνούσα Να μην το πουλούσα Ναι αφού το αγαπουσα Έχω φτύσει ιδρώτα για να είμαι εδώ και νά λέω μαλακίες Ότι πω το έχω κάνει , δεν είναι σενάρια δεν είναι ταινίες Έχω το τρόπο που δεν έχεις , έχω το slang που δεν κατέχεις Έχω τα ψυχολογικά μου το πρόβλημα μου πρόβλημα μου Να να να να Να να να να να
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Zinon