Ukendt Titel (”Fuldmåne”)*

Lyrics
Language:
Tekst fra skitse [Vers] Jeg' gået amok, som var det fuldmåne Fra Tanger til Marrakech i en Q8 Har altid været mig selv, bror, og Gud så det Det' derfor, de slet ikk' vil ha' noget udestående Mens at din sang floppede, har min kalender været proppet Brormand, folk de elsker snak' - de' fulde af lort, de' forstoppet Men jeg holder mig...
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
Credits Not Found