Yhdet vielä

Album cover art for "Yhdet vielä" by Are (FIN)

Are (FIN) - Rap

Yhdet vielä

0 Plays

Duration: 2:58

View ArtistView Album

Lyrics

Melkein toivon että olispa jo lokakuu (Oispa) Kun tää kuuma kesä voi tehdä musta hullun Kuin uusi mies Tilaisuus juhlallinen, mutta puheet vulgaarit Ku turhaan vuodatukseen suhtaudun kuivasti Mä oon ihan hyvissä, ei mul oo mikään hätänä Välillä täytyy elää, että on jotain mistä räpätä Ai miten menee? Me tullaan hyvin toimeen Ei moitteita, esitän vaan toiveen että Otetaan nyt yhdet vielä (Ei täs oo mitään hätää) Kyllä (Ei mitään hätää, hei) Hei otetaan nyt yhdet vielä Hyville ihmisille Otetaan myös pienet niille Mun mielestä Drinkkejä ei pidä terästää enää yhtään Tää on niin jyrkkää, että hörpyn jälkeen hengästyttää Jos äiti näkis nyt, se pyörtys varmaan Kaks käärittynä suupielessä kuin syöksyhampaat Passaan eteenpäin, ei hätää, polta rauhas Hyvä kiertää, se tulee aina takas jotain kautta Osaan nauraa itelleni, se ei oo ehkä pahasta Paras huumori revitään omasta selkänahasta Vaikka usein kiitollisuutta mä en näytä Tää menee niille jotka pitää mun kädet täynnä Ne ei näyttele pääosaa vaan on ohjaamas Kulisseissa mahdollistaa juttuja ku Johanna (Kiitos!) Jopa vuodessa voi tapahtuu niin paljon Oma opintolinja ja kutsu kaupungintaloon Aikoinaan ne ei tahtonu ees ottaa mua kouluun Taso ei oo laskenu, pohja on noussu Hei otetaan nyt yhdet vielä Hei mä pyydän Otetaan nyt yhdet vielä Tän kerran, tän kerran Hei otetaan nyt yhdet vielä Rullaan, puffaan, tumppaan Ja taas rullaan Meil o aihetta juhlaan Aikaa mitä tuhlaa Ni miks ei ottais yhet vielä Rullaan, puffaan, tumppaan Ja taas rullaan Meil o aihetta juhlaan Aikaa mitä tuhlaa, ni Yleensä mä en avaudu Ehkä nää paukut puhuu mun kautta (Se oon minä!) Pakko varottaa aion tunnustaa rakkautta Mulle maukas ilta on pari pelii korista Puoliajalla lasiin vuosikertaa pahviboksista Ohitan tappelut, ku vihdoin saanu rauhan Usein suuttunu, harvoin kantanu kaunaa Katkeruus taakkana selälle liian raskas Kanavoin vihan, se virtaa vetenä sillan alla Oman kokemuksen pohjalta voin todistaa Parodia on paljo helpompaa kuin olla tosissaan Tapahtu mitä vaa, tiedät missä apu on Nostan pystyyn ku kaadut, en vaan kysy että sattuko Kohti parempaa, kai se on makuasia Aina Suomen pienin MC, vaikka tää on kasvutarina Ku kattoo ansioita nii ei ole huono saldo Saanu muilta paljon on mun vuoro tarjoo Otetaan nyt yhdet vielä Hei tänää on mun piikkii, kaikille Otetaan nyt yhdet vielä Meil o ihan hyvin aikaa, don't worry Otetaan nyt yhdet vielä Rullaan, puffaan, tumppaan Ja taas rullaan Meil o aihetta juhlaan Aikaa mitä tuhlaa Ni miks ei ottais yhet vielä

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found