Pohkeen paksuisia

Album cover art for "Pohkeen paksuisia" by Are (FIN) & Kriso (FIN)

Are (FIN) & Kriso (FIN) - Rap, Suomi

Pohkeen paksuisia

0 Plays

View Album

Lyrics

Language:

[Intro: Are, Kriso] Hei hei tuu nyt äkkii kyytii Joo, joo Kastuu nää penkit [?] Siis joo mennää sinne, mennää syömää mul on ihan hullu nälkä Mennää syömää sinne missä Läde asuu, siin vieressä Siinä Tammelan torilla Joo, joo otetaaks omii? Et sä tarvii ottaa hei c'mon Ne on tyylii niiku vastasyntyneitä, sä voisit tyylii adoptoida sen rulla Okei, katotaan katotaa [Verse 1: Are] Sateinen alkuilta, Tampere, se kaupunki Oon Tammelassa menos hakee pohkeen paksusia Pakko vaa kruisii kunnes saa johonki parkkii Vanha auto, ajoin ku se ois sporttimalli Muut oli hiljaa, ku haukuin bisneslogiikkaa Takas Winamp, nää soittolistat pelkkää politiikkaa En kaipaa menneesee ennen ku asens Pirate Bay:n CD-asemassa vaa faijan Kaseva ja Dire Straits Onneks siitä on jo aikaa, ku oman pihan orapihlaja-aita rajas koko maailman Ku ammattimaistunu myös harrastelu Pressi vaihtunu työhaastatteluks, en halua muuttuu Olla Sotkamon lomaosakеjäbä (Jäbä), koko perhe Ford Escort noppanen jäbä Ihmе jos ei ikä näy missää Ku joka toiselta polven korkuiselta tulee täyspitkä Mitään koviksia jaksa katella enää ite Vältän konflikteja ku ne ois vaaleeta leipää Labrassa painan playta ku kaikki valmiiks fiksattu Pelkkii bängereitä ei mitää: "Tätä ei oo sit miksattu" Tai ku puoliväkisin väänsi ees yhen läpän Ähky sisällöstä haluis sanoo jotai tyhjentävää Ei puolivillasta, nii ei koskaa tulla vuohiksi Mut saan tohon parkkii, käyää ottaa rulla puoliksi [Kertosäe: Are] Hengaan, venaa, tapan aikaa ei mitään pahaa Meinaan, me vaa puhutaa paskaa, sitä samaa Hengaan, venaa, ku tapan aikaa ei mitään pahaa Meinaan, me vaa puhutaa paskaa, sitä samaa Hengaan, venaa Meinaan, me vaa puhutaa paskaa, sitä samaa [Verse 2: Kriso, Gettomasa] Ei pitäis muistella, mut emmä myöskää pysty unohtaa Ku ne otti ovella meiän mixtapen, ei silti päästy bileisii kumpikaa Silloiki muistaakseni sato ehkä Nurmitahroja westsiden pelipaidassa kaaduin talon eessä Ei se siihe mitenkää liittyny, mut haavassa kääns kato veistä Nykyää kato meitä, jaetaa ruokaa, pyysin rullan mut sain pitaleivän Nää ihan sama ei täällä, ei jaksa konflikteja Samasta syystä en kommentoi vaikka jauhatte mitä väärää meikästä Vaan päästän irti, mä säästän pihvit niille ketkä antaa hintalapun roikkuu lippiksestä Älä hitto viiti, enää vanhemmite jaksa ja bäkkärille jo näkee nyt Älä puhu sille drillist my guy, se vaa tyylii hämmentyis Aa vittu noi kusi myös mun kastikkeen, kuinka vaikee on saada yks tilaus vittu Oota okei c'mon P, me annettii niille mahikset Hitto sama tähä räppipaskaa Kerra huijas, se annetaa, kahesti, ne leikataa pois CNN sisäkannesta [Outro: Kriso, Are] No mä ymmärrän, emmä haluu aiheuttaa mitää tilannetta No mutta, jos sä oisit ottanu mun kaa puoliks, nii tää mun oli ihan hyvää. Oli siellä joku muovinpalanen, mut sillee kuitenki Mut ei ne voi pelata meitä tollee c'mon Rau-rau-rauhotu hei, jos me saahaa kaks nolla kolmosen cokista Ei me haluta yhtää cokiksia, mä haluun mun vitun rullan Tää aina menee nii vaikeeks No joo, käden ojennus Kaks cokist, lasipulloi mielummin, ei niitä muovisia Ai 7Uppia? Onks teil? Onks teil 7Uppia? Ei niillä oo

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Kriso (FIN)
  • Are (FIN)