In Het Gemeentehuis

Lyrics
Language:
Het is mooi geweest Drie jaar feest Het is mooi geweest Men vraagt mij soms: Wat zingt u toch? Men vraagt mij soms: Heeft u een mening? En dan zeg ik soms: Ik zing helemaal niks! Ik heb geen mening Ik praat te veel Ik praat te veel Vooral in het gemeentehuis Vooral in het gemeentehuis Spreek, spreek, spreek Doe je mond maar open Spreek, spreek, spreek In het gemeentehuis Spreek, spreek, spreek Doe je mond maar open Spreek, spreek, spreek In het gemeentehuis Ik hoor niks U zwijgt weer Ik hoor niks U maakt nooit lawaai U bent veel te stil
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
Credits Not Found