Kaunotar ja Basisti

Lyrics
[Säkeistö 1] Lapin rundi tammikuussa Kustaan suoraan bussin kardaaniin Ei oo varmaan helppoo olla nainen Kun tyhmyys tiivistyy Mut hyvin se tän ottaa Se sanoo meitä kultapojikseen Mutta miten musta tuntuu että minulle Sen sanoo tosissaan? [Kertosäe] Tää onko kaikki kuvitelmaa vaan? Taas luulenko liikaa? Luulenko liikaa? En ajatuksiltani rauhaa saa Kun kaiken aikaa mietin mielessäin Tunteeko hänkin myös näin? [Säkeistö 2] Muut humalaansa nukkuu Taas bussia saan ajaa läpi yön Hän pitää mulle seuraa Ja kertoo asioita itsestään Kuinka äiti laittoi välit poikki Kun tytär alkoi laulamaan Ja minä ajan vaikka haluaisin vaihtaa Nuo kaikki sanat suudelmaan [Kertosäe] Tää onko kaikki kuvitelmaa vaan? Taas luulenko liikaa? Luulenko liikaa? En ajatuksiltani rauhaa saa Kun kaiken aikaa mietin mielessäin Tunteeko hänkin myös näin? [Välisoitto] [Kertosäe] Tää onko kaikki kuvitelmaa vaan? Taas luulenko liikaa? Luulenko liikaa? En ajatuksiltani rauhaa saa Kun kaiken aikaa mietin mielessäin Tunteeko hänkin myös näin? [Outro] Tammikuussa Lapin yössä Tankki alkaa olla tyhjillään
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Anssi Kela