Nu Vi To

Album cover art for "Nu Vi To" by Ankerstjerne & Burhan G

Ankerstjerne & Burhan G - Rap, Pop

Nu Vi To

0 Plays

View Album

Lyrics

[Tekst til "Nu Vi To" ft. Burhan G] [Vers 1: Ankerstjerne] Du kommer fra en lille by ligesom mig Hvor der' flere boligblokke, end der' villaveje Vi begge enespændere og skilsmissebørn Der tror på kærlighed, men ikk' helt ved hvordan man gør Der' langt imellem folk som os, vi lukker nogen ind Fordi hvis først man har, det så ka' det jo forsvind' Og så' det nemmere at sige, man ikk' har brug for nogen At kærlighed er noget på film og sange i radioen Men noget er ændret i mig, siden første gang jeg så dig Jeg tror, jeg kun er sat på jorden for at passe på dig Så la' mig læg' mine arme om dig, være som et skjold Og gi' mit liv for dit, fordi du gør verden mindre kold [Omkvæd: Burhan G] Kom luk mig ind, ind i dit skøre sind Det ska' nok gå, nu vi' to Jeg vil så gerne være den, der venter, når du kommer hjem Jeg vil så gerne være den, der får dig til at smile igen Når du falder på din mørkeste dag, så la' mig være din soldat Jeg går hele vejen med dig, for vi' bedre når vi' to, uh Vi er to, uh, vi er to La' mig være lidt af dit hjerte [Vers 2: Ankerstjerne] Du sidder på en stol og siger ingenting Som om der' lys i lejligheden, men der' ingen hjemme Du lægger hænderne om koppen med den hvide kant Utroligt man ka' være så trist og stadig være så elegant Tal til mig, der' intet, jeg ikk' ka' tåle at høre La' mig skræmme genfærene væk, når fortiden spøger Vi' begge skrupskøre, men med dig der ser jeg klart Og du' i sikkerhed i nat, jeg har den herfra Læg dig hos mig nu, her ka' ingen fjender nå dig Jeg' din soldat, jeg lover, at jeg passer på dig Og jeg vil bære dit hjerte med dig, hvis du tør at dele Fordi måske ka' to halve blive en hel [Omkvæd: Burhan G] Kom luk mig ind, ind i dit skøre sind Det ska' nok gå, nu vi' to Jeg vil så gerne være den, der venter, når du kommer hjem Jeg vil så gerne være den, der får dig til at smile igen Når du falder på din mørkeste dag, så la' mig være din soldat Jeg går hele vejen med dig, for vi' bedre når vi' to, uh Vi er to, uh, vi er to La' mig være lidt af dit hjerte [Outro: Burhan G] La' mig være lidt af dit hjerte Dit hjerte, dit hjerte La' mig være lidt af dit hjerte Nu vi' to, nu vi' to Jeg går hele vejen med dig, for det' bedre når vi' to, uh Vi er to, uh, vi er to La' mig være lidt af dit hjerte, dit hjerte, dit hjerte, dit hjerte Ååh-påh, så la' mig være lidt af dit hjerte

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Ankerstjerne
  • Burhan G
  • Rasmus Seebach