Yine Aynı

Lyrics
["Yine Aynı" ft. Sokrat St için şarkı sözleri] [Verse 1: Sokrat St] Mutluluğun nirvanasındayım ve söyleyebilirim yeri gelmişken Ben sadece huzur istemiştim ama ortaya karışık seni vermişler Bakma bana o dak'ka "Tamam" dedim yeter ki gül Senden öncesi bi' ters bi' düz senle başlar ve senle biter Gülüm anlıyorum senle karışıyorum her an varsan tamam Bu aşk üstüne basmaksa bak Adını yazıyorum yürüdüğüm asfaltlara 30 Haziranı en hassas yapan aldığım en büyük hediyedir o Ne demeye saat on ikiyi geçmiyo' durdu durdu bu akşam zaman Belki bu aşk bana zarar ama katlanırım bana kızma ürküp uzaklaşırım "Peki paranoya yaratırsam" bile diyemiyorum bana bükme dudaklarını Zaman o ki bizi biraraya getiriyo bi' bildiği var Can tamamdır Ben seni nefret duygularımı yitirdiğim andan kazandım Anlam kat bana Başkalarıyla karıştırıyo'dum başta başkalarıyla kırıştırıyo'dum Ama yaşta kalınca kuruntu tadında bu duygu tam anladım aşka varınca Yine anlıyorum bi' bakışa yazı'cak kadar hatta kucaklaşmamak Tetikten akı'cak kana yoldan çıkı'cam yada her yol sapı'cak sana Daralıyorum bir iyi bir kötü Ben sana değil insanlara kuduruyorum öfkeden (Hah) Her gün seni karalıyorum iyi ol yeter "Bitiyo' mu?" deme yanındayım korkmak sana yakışıyo' mu? Ben senken biz olduk Gelmek ya da terketmek mi? Zor ki seni bıraksam erkeklik mi kaldı? Her yer züm yazdığım her şiirde sen varsın Kötü gününde bile yer yer gül Ben tebessümüne savaşırken ederim her dansı Kılına zarar beni çıkarır zıvanamdan Kimseye güven olmuyo' bu zamanda Sana kızamam ben yanı başımda çakılı kal Onlardan sakınıcam da bana sarılıcaksın adı çıkacak "Aşk" diye Bu harpte kim bilir kaç gövdeyiz Ama bu hikayede sadece ikimiz baş roldeyiz [Nakarat: Alef High] Yine bana yalnızlık yine aynı huzursuz gecem Al beni yasaklarından ayır bırakma Yine aynı akşam yine aynı telaşlar, bize kıyıp gittin anlamadım Mutlu insanlar izledikçe yandım [Verse 2: Alef High] Beni bırakıp gideli sen (Sen) sözde yerini kaç kadın aldı? Aksine ben hep bizi yazdım onlar beni başkası sandı Gidişinden ziyade hiç gelmemiş olsaydın aşka susardım Gittin, bi' kalem bi' de seni beyaz kağıtlara yazması kaldı (Yazması kaldı) Yazdıkça seni insanların aşkları doğdu Onlar mutlu yanımda yoksun diye gözyaşlarım akşamı boğdu Ah be annem oldu mu böyle söz de büyüyüp adam olucaktım? Gece gündüz bi' güzelin yoluna şarkılar döküp yaşlanır oğlun O güzel gelmez gel desem de hayatım yazarak geçer gider Ve son bi' buse konar yanağına acıyı katlamayı seçer giden Koklayamadan ölmek seni düşündükçe tüm neşem biter Sevgilim; olmadığın bi' hayatın içinde ecel mi dert (Değil) Değil hiç olmadı hiç dolmadı yerin ben hep senin oldum Olmayışın burktu yüreğimi sanki biri menekşemi yoldu Seni yazmak zor değil ama gitme demek beni yordu Bakma onca şarkıya sen ben hep yalnızlığa sesleniyordum [Nakarat: Alef High] Yine bana yalnızlık yine aynı huzursuz gecem Al beni yasaklarından ayır bırakma Yine aynı akşam yine aynı telaşlar, bize kıyıp gittin anlamadım Mutlu insanlar izledikçe yandım
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Alef High
- Sokrat St