Ahwagy - قهوجي

Album cover art for "Ahwagy - قهوجي" by Afroto - عفروتو

Afroto - عفروتو - Rap, Egyptian Rap - راب مصري

Ahwagy - قهوجي

0 Plays

Duration: 3:21

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[اللازمة] كنت قهوجي دلوقتي النجم وماشي في الحارة بسيفي ‫راكن أخصام على الـ Waiting قولي مستغرب ليه ليه ‫أنا بقالي ٦ سنين يابا But I'm still amazing كله بيسمعني بيبي راكن الكل بكيفي كنت قهوجي دلوقتي النجم وماشي في الحارة بسيفي ‫راكن أخصام على الـ Waiting قولي مستغرب ليه ليه ‫أنا بقالي ٦ سنين يابا But I'm still amazing كله بيسمعني بيبي راكن الكل بكيفي [المقطع الأول] ننجز ما بنحرق بنزين صوتي في دماغهم مضطرين كارهني آه بس مهتمين يابا يا في بيته يسمعني وفي التمرين يجي على النت يشيل مني بجح أكسفه زي الأنتيم مش هتدخل بس هتقول مين زقك لما بتظيط بتسخف إنت على الدكة بتسخن ما بتنزلش تشيط بتدخن أشوط بشمالي وأرزع بار بلسع جار يا حمار مين فاكراك جاي بالنار دا إستعمار بس نعطر فيك ونحاسبك باشا إقتصد الطاقات بتطير باشا إختصر الكلام وإنهيه أنا أنتصر الكلاب بتظيظ فاكس يا بومبو، فاكس حبيبي حاول تاخد الكلام ودي هتنتقض الكلام تتنيه **ردي هيكون عليك ز [جسر] أنا ما بشوفكوش أنا صاحب نفوذ [اللازمة] أصلي كنت قهوجي دلوقتي النجم وماشي في الحارة بسيفي ‫راكن أخصام على الـ Waiting قولي مستغرب ليه ليه ‫أنا بقالي ٦ سنين يابا But I'm still amazing كله بيسمعني بيبي راكن الكل بكيفي كنت قهوجي دلوقتي النجم وماشي في الحارة بسيفي ‫راكن أخصام على الـ Waiting قولي مستغرب ليه ليه ‫أنا بقالي ٦ سنين يابا But I'm still amazing كله بيسمعني بيبي راكن الكل بكيفي [المقطع الثاني] إنسوا تعدوني إنزو بيسجل إنفعال صوتي إنتو عيال سكة وإنت تصيح فرخة فأرازيك حبة ما إنت اللي وصولي أنا بلغيك، كله بمجهودي جاتش بحظ بس جت بإسلوبي عندي إخوات مش هقول جمهوري ‫وإنتي Bad، إنتي Bad bitch and bougie بص أزميلي أنا اللي أربي كبيري ظابط أدائي في جيهتي إنت فيك الإداء تقليدي ولحد دلوقتي ما في حد بيراب زيي هنا يابا ولا هتلاقي صفي النية وركز مع تراكي هتلاقيني حاطط على الباقي [اللازمة] كنت قهوجي دلوقتي النجم وماشي في الحارة بسيفي ‫راكن أخصام على الـ Waiting قولي مستغرب ليه ليه ‫أنا بقالي ٦ سنين يابا But I'm still amazing كله بيسمعني بيبي راكن الكل بكيفي كنت قهوجي دلوقتي النجم وماشي في الحارة بسيفي ‫راكن أخصام على الـ Waiting قولي مستغرب ليه ليه ‫أنا بقالي ٦ سنين يابا But I'm still amazing كله بيسمعني بيبي راكن الكل بكيفي

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Afroto - عفروتو