Humble

Lyrics
[Refräng: ADAAM] Varför ska jag vara humble? Varför ska jag vara? När hon vill holla på number, varför ska jag svara? Kan nån förklara? Det ba struggle, ey, kan nån förklara? Kan nån förklara? Det ba struggle, ey, kan nån förklara? Varför ska jag vara humble? Varför ska jag vara? När hon vill holla på mitt number, varför ska jag svara? Kan nån förklara? Det ba struggle, ey, kan nån förklara? Kan nån förklara? Det bara struggle, ey, kan nån förklara? [Vers 1: ADAAM] Glider med jollen, passa till brollen När vi hinkar, vi dämpar vår ångest Aina har koll, län, här i betongen Om mina grabbar är där, stor chans nån pistolen Hasouni i munnen när vi rollin' Svävar runt bland husen som dronen Shuno snackar som han vet nåt om en Va? I don't fucking know him Broshan, kicka på ett fordon som ninja På min lur jag har en ny katt, vi har cash, vadå VISA? Vi gör cash det är spikat, vi ska alla dö rika (Ah) Mitt namn på någons tunga fucking höger, vänster Mina rhymes får dem gunga, ey, vi överglänser När vi turbar då det över gränsen (Ducka popo hoppas de dör i tjänsten) [Refräng: ADAAM & Einár] Varför ska jag vara humble? Varför ska jag vara? När hon vill holla på mitt number, varför ska jag svara? Kan nån förklara? Det ba struggle, ey, kan nån förklara? Kan nån förklara? Det ba struggle, ey, kan nån förklara? Varför ska jag vara humble? Varför ska jag vara? När hon vill holla på mitt number, varför ska jag svara? Kan nån förklara? Det ba struggle, ey, kan nån förklara? Kan nån förklara? Det bara struggle, ey, kan nån förklara? (Ey) [Vers 2: Einár] Jag har flera individer som vill klippa mitt liv, bre Har femtio tjejer som skriver medans det är en som rider Om du vill strida, jag strider, har Glock och knivar i bilen Får folk att lida i kriget, har flera bilar på filen Vi är en annan wave, vi är nåt annat Litar ej på någon tjej, ba mamma Vem tycker om mig som mamma Jag är inte som dig, vi inte samma När de yngre blev äldre, de äldre vart rädda Kommer med bilen och tabben, svartklädda Ni får skador som ingen kan rädda Ni får skador som ingen kan rädda Mannen, bakk detta, dyker upp med en Beretta Ger skott, inga lavettas, sen ettan vi har varit etta Stockholm, samma favela, lek ball och du får den att smälla Stockholm, samma favela, lek ball och du får den att smälla (Brra) [Refräng: ADAAM] Varför ska jag vara humble? Varför ska jag vara? När hon vill holla på mitt number, varför ska jag svara? Kan nån förklara? Det ba struggle, ey, kan nån förklara? Kan nån förklara? Det ba struggle, ey, kan nån förklara? Varför ska jag vara humble? Varför ska jag vara? När hon vill holla på mitt number, varför ska jag svara? Kan nån förklara? Det ba struggle, ey, kan nån förklara? Kan nån förklara? Det bara struggle, ey, kan nån förklara?
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Einár
- ADAAM