GRANNAR

Album cover art for "GRANNAR" by ADAAM

ADAAM - Rap, Svenska

GRANNAR

2 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Intro] Ey, jag svär, mannen, nåt händish (Sound, Sound) Och jag svär, mannen, nåt händish Ey, jag och mina grabbar, svär, vi är grannar uppe på Topp 50 Ey, de önskar, det falskt (Grind Gang, Phillippe) Ey, vi kommer för allt (En gång till, brorsan, vi kommer för allt) Men vi kommer från kallt Och det fan inget— (Fuego, trap it up) [Refräng] Ey, jag svär, mannen, nåt händish Och jag svär, mannen, nåt händish Ey, jag och mina grabbar, svär, vi är grannar uppe på Topp 50 Ey, de önskar, det falskt (Falskt) Ey, vi kommer för allt (Kommer) Men vi kommer från kallt (Kommer) Och det fan inget ballt, nej, nej [Vers 1] Byggde upp ett helt varumärke, inget gick över en dag GGM, brorsan, ah, du märker, vi gör mer än ba en sak Mycket mer än ba vänskap, bröder från samma hemstad Råttor skickades, facе de flippades, skiter i våran vänstart [Brygga 1] Hon flasha typ ass och tittiеs, men jag älskar ba cashen, innit Jag skit i bazzen, jag röker gas, hon tror timmarna är nåt billigt Hon flasha typ ass och titties, men jag älskar ba cashen, innit Jag skit i bazzen, jag röker gas, hon tror timmarna är nåt billigt [Refräng] Ey, jag svär, mannen, nåt händish Och jag svär, mannen, nåt händish Ey, jag och mina grabbar, svär, vi är grannar uppe på Topp 50 Ey, de önskar, det falskt (Falskt) Ey, vi kommer för allt (Kommer) Men vi kommer från kallt (Kommer) Och det fan inget ballt, nej, nej [Vers 2] Kommer från kalla staden, nu jag drippar i Balmain Folket, de vill ba ta en, samtidigt vill de va mig Driften, svär, den är kvar än, länge sen sen jag party Hämtar bagen, vill ha den, länge sen, baby, sorry, ah, ah, ah Har skor för stora, han har gått förlorad Top Boy, a.k.a Stockholms 2Pac Jag för smart för att ha gått i skolan Skickar dessa bitches, de är nåt för toan De är nåt för toan, ey, jag har aldrig gått i sol, bram, ey Vi går hard för moulan, kommer och vi knockar dig, det nåt som boom, bam [Brygga 2] Ey, jag svär, mannen, nåt händish Och jag svär, mannen, nåt händish Ey, jag och mina grabbar, svär, vi är grannar uppe på Topp 50 Ey, de önskar, det falskt (Grind Gang) Ey, vi kommer för allt (En gång till, brorsan, vi kommer för allt) Men vi kommer från kallt Och det fan inget— [Refräng] Ey, jag svär, mannen, nåt händish Och jag svär, mannen, nåt händish Ey, jag och mina grabbar, svär, vi är grannar uppe på Topp 50 Ey, de önskar, det falskt (Falskt) Ey, vi kommer för allt (Kommer) Men vi kommer från kallt (Kommer) Och det fan inget ballt, nej, nej [Outro] (Sound, Sound)

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • ADAAM