17

Album cover art for "17" by ADAAM & Pablo Paz & ​takenoelz

ADAAM & Pablo Paz & ​takenoelz - Rap, Pop

17

9.1K Plays

Duration: 2:31

View Album

Lyrics

Language:

[Intro: ADAAM & Veronica Maggio] Det var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så Märker du hur fort de går? Märker du? Och jag var 17 år, ville inte va den som blev kvar ​takenoelz Pablo [Refräng: ADAAM & Veronica Maggio] Sa det var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så Märker du hur fort de går? Och jag var 17 år, ville inte va den som blev kvar [Vers 1] Ah, jag var ba 17 barre Ey, när jag kom upp med Barre Aa, vi hade kul med de mesta, det täckte ju bara hur tufft nån hade Vad ska du göra i ruschen, bramme? Har du nån annan, kom vi rockar skiten Men inte för den här dopaminen Men jag svär vi äter gott där i den [För-refräng] Ey, kom vi kan damma Care about bro, nah, I carе about dolla' Jag har gjort fel, ey, sorry mama Alla vill bli som Tony Montana, som Tony Montana Det intе mitt fel det så vi hamna, såg hur du blev och jag blev förbannad När jag blev 17 jag gjorde nåt annat [Refräng: ADAAM & Veronica Maggio] Det var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så Märker du hur fort de går? Märker du? Och jag var 17 år, ville inte va den som blev kvar Sa de var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så Märker du hur fort de går? Och jag var 17 år, ville inte va den som blev kvar [Vers 2] För Habbo de stället av sann romans Han minns när det stället var allt som fanns Nu när han reser runt världen han fattar benäten hon dära var aldrig hans Systemet vi har är så destruktivt, det inget system för ett bättre liv Min broder han tagga för tidigt men han har det bättre så Ey, broder rest in peace När jag var 13 år, vi såg upp till kranen, alla ville steppa så Vi visste inget bättre då När jag var 13 år, jag tänkte är du galen? Allt gått bra [För-refräng] Ey, kom vi kan damma Care about bro, nah, I care about dolla' Jag har gjort fel, ey, sorry mama Alla vill bli som Tony Montana, som Tony Montana De inte mitt fel de så vi hamna, såg hur du blev och jag blev förbannad När jag blev 17 jag gjorde nåt annat [Refräng: ADAAM & Veronica Maggio] Jag var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så Märker du hur fort de går? Märker du? Och jag var 17 år, ville inte va den som blev kvar (Yeah-yeah) Sa de var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så Märker du hur fort de går? Och jag var 17 år, ville inte va den som blev kvar

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • ADAAM
  • Oskar Linnros
  • Pablo Paz
  • ​takenoelz
  • Veronica Maggio