NM I HB

Lyrics
[Teksten til NM i HB] [Vers 1] Og dermed er vi fremme ved den store finalen Det bobler og det syder bak scenen og i salen Og juryen består av noen strålende mennesker Mine Damer og Herrer: Tre edruelige svensker! [Refreng] Du gamla du fria du fjellhøga Nord For det va NM i HB i sandefjord [Vers 2] Vår første kandidat er Eldar Vazelin fra Toten Du er vеteran? "Ja, dette еr mitt NM nr. 14" Du er fornøyd? "Å ja, je e jo svært fornøyd med satsen" Og du har smakt? "Nei, itte je - men naboen Ola Madsen" Madsen? "Ja han kom forbi og fekk seg noen stive" Og Madsen ble fornøyd? "Å ja han e no vist i live" Hva sier Dommeren. Holder det til gull? Dommeren sier at juryen ble full [Refreng] Du gamla du fria du fjellhøga Nord For det va NM i HB i sandefjord [Vers 3] Nestemann står klar. Navn? "God dag æ hete Svein" Yrke? "Banan-transport, ja æ e nu flykaptein" Og produktet? "Tja, produktet er vel kanskje kjent fra før Men æ ha funne opp en ny" Ny hva? "Æ- banan-likør" "Ja også har æ sprit an opp litt, ja Det ikkje tvil om det" "Æ blir så skjelven av an at æ har Kallt han for banan-gele" Banan-gele fra Nord Ja, Dommer - hva sier du nå? Dommaren seiar at juryen blev både gul og blå [Refreng] Du gamla du fria du fjellhøga Nord For det va NM i HB i sandefjord [Vers 3] Velkommen Kristian Skravlevold du er også kommet hit "Ja det æ itj veit om slkohol det er itj verdt å vit" Og smaken ble vel sterk? "Ja, du smaken ble da bra" "Det ble i hvert fall sterkar enn dobbeltrensa ja" "Ei flaske av det her e medisin for tusen mann" Og navnet på produktet? "Det e ekt Vømmølvann" Hva sier dommeren om vann fra Væmmælmoen? Dommaren sier at juryen e kanon [Refreng] Du gamla du fria du fjellhøga Nord For det va NM i HB i sandefjord [Vers 4] Og her står favoritten Karmøys store sønn fra Vea Og hva hadde du i flasken? "Det e ingenting å le av" Ha - den var god, som alle ser er stemningen helt fin Men hva hadde du i flasken? "I den her?" Nei, den "Bensin" Bensin det var vel sterkt sagt "Ja, sterkt og sånn ein stank" "Ja la meg se - i den eine va det HB Og den andre va reservetank" Reservetank! Ja den var god Hva sier dommeren til det? Det ser desværre ut som om juryen strøk med [Refreng] Du gamla du fria du fjellhøga Nord For det va NM i HB i sandefjord
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Ove Thue